Kotiäitejä Kuopiosta...?

Moi!

Tääl olis yks äiti ja reilun vuoden ikäinen poitsu vailla seuraa toisista äideistä ja lapsista..Erityisesti te,joiden mies on päivät töissä/koulussa tai olette yksinhuoltajia,ottakaa yhteyttä.Meillä on nimittäin poitsun kans välillä päivisin tylsää :\|

Kaikki seuraa kaipaavat,meilatkaa.. =)

ansq82@netti.fi

Kyllähän meitä on. Jos Haluatte mukaan mammapiirii, jossa on mukana melkein 30 äitiä eri ikäisine lapsineen, niiin laittakaa mulle sähköposti osoitteeseen henna_tark@hotmail.com, laita viestiin etu- ja sukunimi, asuinalue ja lasten syntymä kuukausi ja vuosi.
Tapaamme maanantaisin aina jonkun kotona. Ja toki voi tapailla muulloinkin keskenään =)

Itsestäni sen verran että olen 21v ja mulla on 5kk ikäinen poika ja asumme Jynkässä ja perheeseen kuuluu myös aviomies/isä

Tulkaa mukaan!

KanahaukkaKutvonen
Me myös Petoselta! Ja iltaisinkin aikaa löytyy kun mies touhuaa töissä millon mitenkin.Meillä tyttö 1,7vuotias ja ite..25, joo :)
Ulkoilu- ja kahviseuraa kaivataan :wave:

Terve!
Jynkästä 21v kotiäiti: la.11.1.2006 + poika 10kk + tyttö melkein 3v.
Mies päivisin töissä.
Lapista olen tänne muuttanut miehen syntymäpaikkakunnalle jo 2 vuotta sitten. Lasten vuoksi ei ole täältä ketään tuttuja kertynyt muuta kuin avokkini sukulaiset.

maili

Yhteistyössä