kotiäidit

  • Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti
hei
lapsella kehitysvamma ja koen, ettei kunta pysty järjestämään hänelle tällä hetkellä hoitopaikkaa joka tukisi hänen kehitystään. Lapsen asia on tärkein, ehdin tekemään töitä sitten kun asianmukainen hoitopaikka löytyy.
Taloudellisestihan tämä on rankkaa.. (omaishoitohakemus vetämässä).
 
tääl kans pakosta....... tosin vasta pari kuukautta ollu tätä pakko kotii.... kun poju synty päätin et vuosikkaaksi vähintään olen kotona, mutta olis voinu olla jos olis töihin soitettu niin olisin saattanu mennä aikasemminkin... tänään taasen laitan kurssihakemusta menee ... työpaikka ilmoitukset olenkin kolunnut jo läpi tälle aamulle....
 
Jaana
Omasta tahdosta lapset 3,5 ja 5,5 vuotiaat. Haluan itse hoitaa lapseni ja olla läsnä. Tuntuisi todella pahalta ajatella, että joku vieras ihminen hoitaisi ja kasvattaisi lapsiani.
 
v
Omasta tahdosta. Meillä 3 lasta. Olen aloittamassa pph:na syksyllä. Näin voin yhdistää työn ja omien lastenhoidon. Töitä kyllä saisin muualtakin heti, hoitoalan koulutus kun sattuu olemaan ;-)
 
pakosta sairauslomalla ja viikonpäästä vapaaehtosesti äitiyslomalla :heart: tosin ei mua kyllä hirveesti tarvinnu ylipuhua olematta tän masun kanssa töissä tosin kyllä tämä uhmaikäisen lapsen kotiäiteys raskaana ollessa aika työhön verrattavaa on.
 
Omasta tahdosta ja olosuhteitten pakosta.
Oli lopulta helpompi siirtää työnsä kotiin kun aina pistää lappua luukulle että olen taas tänään poissa....
Pitkä tarina esikoisen sairastelusta ja yksinyrittäjyydestä.
 
hepuli
kohta jään hoitovapaalle ja tahtoisin olla mahd. kauan. ..toivon todella että rahat riittää! ylimäärästä ei tarvi olla (rahaa siis) mut olis kiva jos laskujen jälkeen jäi rahaa syödä kunnolla..
 
Leonavirgin
Yksi kysymys tuli mieleen vielä tähän ap:n jatkoksi eli onko teillä työpaikka oottamassa kotiäiti vuosien jälkeen? Ihan ystävällismielisesti ja mielenkiinnosta kyselen = ).
 
ko ti äi ti
Alkuperäinen kirjoittaja Leonavirgin:
Yksi kysymys tuli mieleen vielä tähän ap:n jatkoksi eli onko teillä työpaikka oottamassa kotiäiti vuosien jälkeen? Ihan ystävällismielisesti ja mielenkiinnosta kyselen = ).
Koti äiti vuosi on yhdys sana. Mä olen aina tehnyt free lancer töitä, joten ei kiinnosta mikään pysyvä työ suhde. Haluan päättää vapaasti, mitä teen ja mitä en, myös alaa vaihdellen ja olen siinä mielessä onnekas, että minulla on tähän mahdollisuus.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Leonavirgin:
Yksi kysymys tuli mieleen vielä tähän ap:n jatkoksi eli onko teillä työpaikka oottamassa kotiäiti vuosien jälkeen? Ihan ystävällismielisesti ja mielenkiinnosta kyselen = ).
Ei ole työpaikkaa.
Opiskelut odottaa.
Suunnitelmana olisi että tammikuussa 2010 aloittaisin opiskelut.
 

Yhteistyössä