Kotiäidit vaan laiskottelee!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten se meni, se koira älähtää johon... eli häpeätte siis laiskuuttanne? Ette ottaneet huumorilla kuten kotiäidit
No edelleenkin olen KOTIÄITI ja YHDEN lapsen äiti ja ei en todellakaan häpeä OMAA aikaa ja todellakin olen laiska kun siihen on mahdollisuus, miksi tressaisin turhasta? Heh mitä porukkaa taas liikkeellä :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
1 lapsen vanhemmat ovat laiskoja luonteeltaan.
eivät jaksa kuin 1 lapsen.
Siis mitä sitten? :eek: Katsos kun jotku ei edes halua yhtälasta enempää.
Laiskoja ovat jokaikinen.
Ja edelleen mitä sitten? Onko sulta pois kun joillakin on omaa aikaa, ärsyttääkö? Tympäseekö kun voin laittaa tämän yhden lapsen aina hoitoon kun tahdon? Tympäseekö kun olen niin laiska että on omaa aikaa käydä miehen kanssa kahdestaan esim ravintolassa, vkl lomilla tai leffassa?

Mä olen todella mielellänikin laiska, onpahan tällä laiskalla aikaa parisuhteellekkin, eikä tarvitse olla noin katkera.
Ei ärsytä eikä tympäise. Mielestäni tyhmään aloitukseen vastasin samalla mitalla. Miksi käytte kimppuun, ei kukaan kotiäiti käynyt aloittajan kimppuun.

Eli onko teillä niin suuri häpeä laiskuudesta, vai miksi? Yhtä hyvin kotiäidit olisivat voineet suivaantua.
Miten se meni, se koira älähtää johon... eli häpeätte siis laiskuuttanne? Ette ottaneet huumorilla kuten kotiäidit
Minä otin kyllä kiltisti huumorilla ;) Huomasitko, huomasitko varmasti *räpyräpy*
Huomasin, olit ainoa. Muilla kauhea kitinä, kun aloittajalle ei kukaan kitissyt, kaikki ottivat huumorilla.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Minäkin olen ollut 1 lapsen äiti eikä kotitöitä ollut vielä ollenkaan, sai laiskotella kaikki päivät sekä kotäitinä että töissä, joten...

laiskoja ovat 1 lapsen äidit.
No sulla on noin, minulla ei onneksi.
kyllä on.
Mitä kyllä on?
kyllä sinä olet laiska. ei ole hommaa.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
1 lapsen vanhemmat ovat laiskoja luonteeltaan.
eivät jaksa kuin 1 lapsen.
Siis mitä sitten? :eek: Katsos kun jotku ei edes halua yhtälasta enempää.
Laiskoja ovat jokaikinen.
Ja edelleen mitä sitten? Onko sulta pois kun joillakin on omaa aikaa, ärsyttääkö? Tympäseekö kun voin laittaa tämän yhden lapsen aina hoitoon kun tahdon? Tympäseekö kun olen niin laiska että on omaa aikaa käydä miehen kanssa kahdestaan esim ravintolassa, vkl lomilla tai leffassa?

Mä olen todella mielellänikin laiska, onpahan tällä laiskalla aikaa parisuhteellekkin, eikä tarvitse olla noin katkera.
Ei ärsytä eikä tympäise. Mielestäni tyhmään aloitukseen vastasin samalla mitalla. Miksi käytte kimppuun, ei kukaan kotiäiti käynyt aloittajan kimppuun.

Eli onko teillä niin suuri häpeä laiskuudesta, vai miksi? Yhtä hyvin kotiäidit olisivat voineet suivaantua.
Minä otin kyllä kiltisti huumorilla ;) Huomasitko, huomasitko varmasti *räpyräpy*
Huomasin, olit ainoa. Muilla kauhea kitinä, kun aloittajalle ei kukaan kitissyt, kaikki ottivat huumorilla.
Iiiihanaa, mun humoristinen lahjakkuuteni on huomioitu B)

....
Minäkin olen ollut 1 lapsen äiti eikä kotitöitä ollut vielä ollenkaan, sai laiskotella kaikki päivät sekä kotäitinä että töissä, joten...

laiskoja ovat 1 lapsen äidit.
No sulla on noin, minulla ei onneksi.
kyllä on.
Mitä kyllä on?
kyllä sinä olet laiska. ei ole hommaa.
Jaa..No sitten olen laiska, hieno homma =) Mieluummin laiska kuinka kaiken todella vaikeasti ajatteleva :)

vieras
No edelleenkin olen KOTIÄITI ja YHDEN lapsen äiti ja ei en todellakaan häpeä OMAA aikaa ja todellakin olen laiska kun siihen on mahdollisuus, miksi tressaisin turhasta? Heh mitä porukkaa taas liikkeellä :LOL:
Ihmeporukkaa. ap sanoi, että kotiäidit ovat laiskoja ja tuli vastaukseksi huumoria.
kun sanoin saman yleistyksen, 1 lapsen äidit ovat laiskoja, alkaa kauhea kitinä.

vieras
Ihmeporukkaa. ap sanoi, että kotiäidit ovat laiskoja ja tuli vastaukseksi huumoria.
kun sanoin saman yleistyksen, 1 lapsen äidit ovat laiskoja, alkaa kauhea kitinä.
Ja sullahan tuo huumori näyttää kukoistavan, ei idiot :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lonely devil:
Ounou, Taitaa joillakin pipo olla liian tiukalla :D :whistle:
Juu me äidit ollaan NIIIIN laiskoja ja lapsiakin tehdään vain rahan kiilto silmissä :LOL: Helppoohan se on ku mikä, kuhan pierasee lapsen pihalle ja sit se hoitaakin ite ittensä ja me mammat voidaan käärii rahat taskuumme :whistle: :xmas: :D
:LOL:

Niin mitäs me miljonäärit =D

Ei lisättävää. Kotona vaan maataan perse homeessa, ja odotetaan että yhteiskunta tai mies elättää, eikä itse tikkua ristiin laiteta oman talouden ja leivän eteen. Sääliksi käy lapsiakin, millaisen esimerkin kotoaan saavatkaan. :kieh: :kieh:

vieras
No huh huh...eipä täällä pelkästään perse homeessa maata,kun hoidan kaksi lasta täysin yksin,kodin siivouksen täysin yksin (jonka suhteen mies on tosi tarkka) ja miehen täyden palvelun kaikin puolin. Mies vaan makaa sohvalla toistaiseksi vielä työttömänä ja huutelee mitä hänelle täytyy sohvalle viedä ym.ym. Töihinkin aijon vielä mennä,mutta toistaiseksi olen vielä kotona,kun mieskin niin haluaa. Ja kun menen joskus töihin,niin edellä mainitut asiat ei muutu joten laiskottelen vielä aina kun on mahdollista.

irvitiikeri
Alkuperäinen kirjoittaja tipiliinatti:
Ollaan ollaan. Maataan sohvalla ja syljetään kattoon. =)
Ei laiskat voi maata ja sylkeä kattoon! Siinä pitää jaksaa kierähtää alta pois ennenku klimppi läjähtää takasi alas. Minen ainakaan viihtis vaivautua, mieluummin löhöän puolimakuulla ja harjotan tarkkuusräkimistä olkkarin seinäpaneelin oksanreikiin. Keskeytyy vaan ikävästi aina ku pitää pennut hakea hoidosta, ollaanki vähän puhuttu että jos mummu hakis ne ja veis vielä omaan kotiinsa ja sitte ukko töistä tullessaan hakis ne sieltä.

Yhteistyössä