voihan pasma
Olen aivan totaalisen uupunut tähän kodin/perheen pyörittämiseen ja nyt tuli piste iin päälle kun en jaksa enää mitään. Miten tästä selviää? Liikunnan avulla(joku sanoi)?
Kolme tärkeintä asiaa jaksamiseen (tässä järjestyksessä):Alkuperäinen kirjoittaja voihan pasma:Olen aivan totaalisen uupunut tähän kodin/perheen pyörittämiseen ja nyt tuli piste iin päälle kun en jaksa enää mitään. Miten tästä selviää? Liikunnan avulla(joku sanoi)?
Kolme tärkeintä asiaa jaksamiseen (tässä järjestyksessä):Alkuperäinen kirjoittaja voihan pasma:Olen aivan totaalisen uupunut tähän kodin/perheen pyörittämiseen ja nyt tuli piste iin päälle kun en jaksa enää mitään. Miten tästä selviää? Liikunnan avulla(joku sanoi)?
Mutta mihin lapset siksi aikaa?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:En mä selvinnytkään :snotty:
Mutta romahduksen jälkeen sain keskusteluapua psykologilta ja hankin sitä omaa aikaa, aloin juosta ja käydä uimassa. Saikun ajan nukuin.
Mulla kävi perhetyöntekijä, aivan ihana ihminen. Mies auttoi paljon myös, sekä anoppi ja äiti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mihin lapset siksi aikaa?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:En mä selvinnytkään :snotty:
Mutta romahduksen jälkeen sain keskusteluapua psykologilta ja hankin sitä omaa aikaa, aloin juosta ja käydä uimassa. Saikun ajan nukuin.
Toivottavasti tämä on vitsi..Alkuperäinen kirjoittaja tintti:laita lapset pvkotiin. Niin itsellänikin on. Ovat pvkodissa 8-16 joskus pidempiäkin päiviä. Itse kerään voimia ja levähdän. Elimistö tökkii jo kovasti kun niin väsynyt
Mitä tarkoitat? Luuletko että lapsilla on parempi olla kotona uupuneen äidin kanssa kuin päiväkodissa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti tämä on vitsi..Alkuperäinen kirjoittaja tintti:laita lapset pvkotiin. Niin itsellänikin on. Ovat pvkodissa 8-16 joskus pidempiäkin päiviä. Itse kerään voimia ja levähdän. Elimistö tökkii jo kovasti kun niin väsynyt
mutta 8 tuntia ellei enemmänkin... tarvii ne lapsetkin lepoa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tarkoitat? Luuletko että lapsilla on parempi olla kotona uupuneen äidin kanssa kuin päiväkodissa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti tämä on vitsi..Alkuperäinen kirjoittaja tintti:laita lapset pvkotiin. Niin itsellänikin on. Ovat pvkodissa 8-16 joskus pidempiäkin päiviä. Itse kerään voimia ja levähdän. Elimistö tökkii jo kovasti kun niin väsynyt
Minkäikäisiä lapsia sulla?Alkuperäinen kirjoittaja voihan pasma:Olen aivan totaalisen uupunut tähän kodin/perheen pyörittämiseen ja nyt tuli piste iin päälle kun en jaksa enää mitään. Miten tästä selviää? Liikunnan avulla(joku sanoi)?