Kotiäidit, mistä pientä extraa lompakkoon???

  • Viestiketjun aloittaja äityliini vailla rahaa
  • Ensimmäinen viesti
löyänköhän googlettamalla tuon maustehomman ja muut? olis kiva kokeilla jotakin. oriflamessa ole ollu, mutta se ei ollu minun juttu kuitenkaan.
Kirjaudun, niin saan enemmän linkkejä...

Eli tuolta työ ja perhe - osiosta löytyy paljon eri tuotteiden jälleenmyyjiä;
http://kaksplus.fi/keskustelu/perhe-ja-koti/perhe-ja-tyo/1315573-ketju-jalleenmyyjille/

Ja nuo missä itse olen mukana löytyy ekalta sivulta viestistänikin, mutta laitan ne kuitenkin tähänkin:

Mausteista; Kotigastronomi - Tervetuloa makujen maailmaan! ( tai Kotigastronomi - Etusivu )
Koruista: Energetix magneettikorut by Petra Döring - Etusivu ( tai Energetix-Wellness GmbH - Huippulaatuisia magneettikoruja Energetix FFM Berater_Multi_HomePage_CSS_fi )
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23573124]Minä tehtaanmyymälän lähellä asuvana ostin sieltä halvalla ja myin esim. haalarit 10-20e voitolla, ihan hyvä lisä.[/QUOTE]

Kivat sulle, mutta teidän trokareiden takia me oikeesti tarvitsevat, jotka olis vailla edes sitä yhtä edullista haalaria, emme saa sitten sitäkään...
 
kiitti!
Kirjaudun, niin saan enemmän linkkejä...

Eli tuolta työ ja perhe - osiosta löytyy paljon eri tuotteiden jälleenmyyjiä;
http://kaksplus.fi/keskustelu/perhe-ja-koti/perhe-ja-tyo/1315573-ketju-jalleenmyyjille/

Ja nuo missä itse olen mukana löytyy ekalta sivulta viestistänikin, mutta laitan ne kuitenkin tähänkin:

Mausteista; Kotigastronomi - Tervetuloa makujen maailmaan! ( tai Kotigastronomi - Etusivu )
Koruista: Energetix magneettikorut by Petra Döring - Etusivu ( tai Energetix-Wellness GmbH - Huippulaatuisia magneettikoruja Energetix FFM Berater_Multi_HomePage_CSS_fi )
tuossa kotigastronomissa vaan oli se maksu 85euroa joka pitää maksaa. se hidastaa minun liittymistä paljon :/ mutta kattelen tuon yhden linkin muista jälleenmyyntihommista =) ja nuo magneettikorutkin on vähän tuttuja juttuja, mulla äiti tykkää niitä ostella lahjaksi :)
 
Täällä olis yks Kotigastronomin ( Kotigastronomi - Etusivu ) myyntikonsultti. On kivaa työtä ja saa hyvän syyn kutsua ihmisiä kahvittelemaan ja katselemaan tilattavia tuotteita. Huomasin, että työn aloittaessani näistä tuotteista innostuneet ovat käyneet meillä paljon ahkerammin ja on tullut kutsuja niidenkin luo paljon useammin kuin ennen, eli kahvittelun ja muun lomassa voi helposti myydä noita tuotteita, samalla näkee ystäviä/tuttavia/sukulaisia ja hauskaa on ollut. Siinä on vähän ikäänkuin huvi ja työ yhdistettynä. :D
Ja mikä ihaninta, tääkin kotiäiti pääsee useammin "tuulettumaan" täältä kotoa ja kahvittelemaan ystävien kanssa myyntityön ohella. Ei paha vaihtoehto ollenkaan. :)
Terveisin: Kotigastronomin tyytyväinen jälleenmyyjä. ;)
Myös ID-numeroni on vapaasti käytettävissä: 16819
Ja jos jollain kiinnostus heräsi niin sähköpostiakin saa laittaa: Mimmuzca1@hotmail.com
 

Yhteistyössä