Kotiäidille "taskurahaa"?

Miltä kuulostais jos laittais ilmoituksen:
"Tarvitsetko silloin tällöin tai muutamana iltana viikossa hoitopaikkaa/leikkipaikkaa lapsellesi? Mummut ja papat asuu kaukana, sukulaisista ei jouda lapsenvahdeiksi..."

...ja jotain jatkoksi?

Tarkoitus siis olisi hankkia jostain lisätienestiä. Ja tämä tuntuisi itsestä kivalta vaihtoehdolta, muutaman kympin jos saisi kerrasta. Vaan kuinkahan pitää toimia verotusasioden suhteen?
Kellään kokemusta?
 
vieras
Paljonko sun tuntitaksa sitten olisi ja hoitaisitko omasi samalla?
Varmaan ihmiset valitsevat mieluummin MLL Hoitajan, joka antaa huomion vaan niille, joista saa sen palkan, ei tuo omiaan mukana. No ehkä jos mulla olsii vaan yksi lapsi voisin miettiä sellaista, jolla on omakin lapsi. Kun ainokainen ehtii saada henk.koht huomiota tarpeeksi muutenkin.
 
joo, niin meinasin että laittaa omien lasten iät!
Treen seudulla asustelen...
ja aikoinani kun hoidin opiskelun ohella lapsia, niin otin 20euroa per ilta (1-4tuntia) ja sitten jos menee yli, niin 5eur/tunti lisää...MILTÄ TEISTÄ KUULOSTAIS?
 
Alkuperäinen kirjoittaja joka lyyli oma tyyli:
miten paljon arvelet sulla olevan aikaa huomioida vierasta lasta jos omasi on 3kk ikäinen?
joo, siis en huomannut mainita, että tämä tarkoitus MAHDOLLISESTI toteuttaa vasta syksyllä, kun jään kotihoidontuelle, kyllähän tällä vanhempainrahalla pärjää vielä hienosti! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
missä päin asut? :D ei siihen verottajaa tarvii sotkea, mun mielestä :ashamed:
Harmi vaan että sun mielipide nyt ei ihan päde lain edessä. Että verottajalle tulee kyllä ilmoittaa KAIKKI. Pidä itselläsi kirjaa ja vuoden päätteeksi veroilmoitukseen kohtaan "muut tulot" loppusumma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
missä päin asut? :D ei siihen verottajaa tarvii sotkea, mun mielestä :ashamed:
Harmi vaan että sun mielipide nyt ei ihan päde lain edessä. Että verottajalle tulee kyllä ilmoittaa KAIKKI. Pidä itselläsi kirjaa ja vuoden päätteeksi veroilmoitukseen kohtaan "muut tulot" loppusumma.
ei tietenkään ole :D en niin kuvitellutkaan :D mutta jos sinne kirjaa 200e lapsenvahtipalkkaa, niin eipä siitä veroakaan joudu maksamaan.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
missä päin asut? :D ei siihen verottajaa tarvii sotkea, mun mielestä :ashamed:
Harmi vaan että sun mielipide nyt ei ihan päde lain edessä. Että verottajalle tulee kyllä ilmoittaa KAIKKI. Pidä itselläsi kirjaa ja vuoden päätteeksi veroilmoitukseen kohtaan "muut tulot" loppusumma.
ei tietenkään ole :D en niin kuvitellutkaan :D mutta jos sinne kirjaa 200e lapsenvahtipalkkaa, niin eipä siitä veroakaan joudu maksamaan.. =)
Eipä kyllä, mutta pointti onkin siinä että ne on ilmoitettava! ;)

 

Yhteistyössä