Koti-iskä vastaa

"vieras"
[QUOTE="vierailija";25627135]Olen puoliyksinhuoltaja ja tänä iltana vapaata. Lähtisinkö treffeille ? Vähän jännitttää.[/QUOTE]

eikai se nyt lähe kun sillä on vaimo.
 
"vierailija"
[QUOTE="vieras";25627146]eikai se nyt lähe kun sillä on vaimo.[/QUOTE]

Ymmärsit tai luit väärin, lähtisinkö minä, ei koti-iskä ? On niitä muitakin miehiä maalimassa kun kaksplussan koti-iskä ;) vaikka kaikki kunnia hänellekin.
 
"vieras"
[QUOTE="vierailija";25627157]Ymmärsit tai luit väärin, lähtisinkö minä, ei koti-iskä ? On niitä muitakin miehiä maalimassa kun kaksplussan koti-iskä ;) vaikka kaikki kunnia hänellekin.[/QUOTE]

Ai katos vaan,sori:) luin väärin
 
pettynyt miehiin
Alkuperäinen kirjoittaja Koti-iskä;25641817:
Tuollaiset miehet ovat idiootteja...
Niin on.Mutta mistä niitä sikiää niin paljon? vedättävät,valehtelevat,antaa ymmärtää ja leikkii tunteilla...Kunnon miehet on todella harvassa(älä ota henk.koht.:) en tarkoita täällä sinua)
 
pettynyt miehiin
Niin siis tarkotin tietysti ette sinä ole varmaan tollanen mäntti enkä suinkaan sitä että et olisi kunnon mies,toi edellinen teksti antaa ymmärtää vähän nurinperin koko homman.Silmät ristissä täällä kun jo on niin tulee vähän kirjotettua sekavasti.
 
Musta tämä on supernaurettava topic. Ai että oikein koti-isä vastaa! Mitä ihmeellistä siinä on? Se, että olet mies? Jos joku nainen tekisi aloituksen "kotiäiti vastaa", niin hohhoijaa, kukaan ei jaksaisi edes avata ketjua.
 

Yhteistyössä