Kostoisku tulossa pääsiäisenä...

  • Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti
katkera
ukko kertoi pettäneensä - tuntuu, etten pääse tästä millään yli. Ehkä viimeinen keinoni on todellakin se,että käyn itse tekemässä samat temput.
Olen lähdössä viihteelle ja samalle reissulle olen suunnitellut tekeväni sen....
Onko kukaan käynyt pettämässä kosto-mielessä? Auttoiko oloa tai liittoanne? Mieheni haluaisi kovasti jatkaa ja katuu tekoaan todella paljon. Hän on sen jälkeen käyttäytynyt minua kohtaan kuin vasta rakastunut. Aiemmin oli melko viileä ja sekin tuntuu pahalta,että pitää käydä toista ensin panemassa ennenku "herää" siihen, mitä hänellä jo olisi.
 
Mä vaan
Ei ole onneksi kokemusta, mutta kuulostaa aika kaukaa haetulta keinolta päästä asian yli. Älä asetu pettäjän tasolle, vaan varatkaa aika pariterapiaan tms. siinä keino. Toisaalta jos lähdet viihteelle, niin saat aikaa ja tilaa miettiä haluatko tosiaan jatkaa suhdetta mieheesi.
 
vieras
Ei se kosto auta. Koeta nyt vaan miettiä onko liitossanne kuitenkin enemmän hyvää kuin pahaa. Jos kostoksi petät, saat vaan pahan mielen vielä pahempana itsellesi. Ei se ole sen arvoista!
 
Munamankeli
Mä tein sen ja voin kertoa että ÄLÄ TEE NIIN!!!! Meidän suhteelle ei TODELLAKAAN tehnyt mitään hyvää ja jos aikaa sais taakse kelattua pyyhkisin vauhdilla sen pois... Meillä on siitä jo kohta vuosi aikaa mutta kumpikaan ei ole vieläkään saanut pois niitä paskoja aikoja mielestään eikä jatko ole enää yhtään varmaa...
Älä siis lähde kostamaan vaan ole se fiksu ja joko anna anteeksi ajallasi tai lähde pois. Säästyt monelta tuskalta, usko mua. :ashamed:
 
Ai auta kosto.Sittenhän vaan toinen aattelee että jaa,nyt ollaan tasoissa.Kummankaan ei muka tarvitse hyvittää,pyytää anteeks ja oikeesti tuo ei ikinä unohdu.

Rikot ittes enemmän siinä vaan ja samalla teidän suhteenne lopullisesti.
 
minä
Mun kaveri teki kostopanon ja sen avulla pääsi yli pettänyttä puolisoaan kytevästä vihasta. No, kaveri oli mies ja ehkä niillä asian yli pääseminen kostamisen kautta saataisi olla helpompaa. Ken tietää?
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Munamankeli:
Mä tein sen ja voin kertoa että ÄLÄ TEE NIIN!!!! Meidän suhteelle ei TODELLAKAAN tehnyt mitään hyvää ja jos aikaa sais taakse kelattua pyyhkisin vauhdilla sen pois... Meillä on siitä jo kohta vuosi aikaa mutta kumpikaan ei ole vieläkään saanut pois niitä paskoja aikoja mielestään eikä jatko ole enää yhtään varmaa...
Älä siis lähde kostamaan vaan ole se fiksu ja joko anna anteeksi ajallasi tai lähde pois. Säästyt monelta tuskalta, usko mua. :ashamed:
Koska itselläni on niin paska olo petetyksi tulemisen vuoksi, haluaisin antaa sen hänellekkin - rypekööt samassa inhottavassa olossa! Samalla testaisin hänen rakkauttaan - oisko sitä todella ja antaisko hän minulle anteeksi.
Olen hänen toilailujaan antanut anteeksi (pettänyt kuitenkin vain tämän kerran) ja olen jo kyllästynyt tähän asetelmaan, että aina vain minun pitää antaa hänen virheitään anteeksi. Olen jo vartoittanut häntä näistä tunteistani ja aikomuksistani - hän toki toivoo,etten sitä tekisi, mutta aikoi sitten prosessioda sen asian, mikäli semmoista menen tekemään. Hän itse ehdotti, että lähtisin käymään viihteellä ja tanssimassa - pitkään aikaan ku en ole päässyt mihinkään.

Te olette siis kuitenkin yhä yhdessä? Voiko tästä enää tuska muka pahentua, muuten ku alkuperäisen pettäjän osalta - sais saateri maistaa omaa lääkettään!!

 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Mun kaveri teki kostopanon ja sen avulla pääsi yli pettänyttä puolisoaan kytevästä vihasta. No, kaveri oli mies ja ehkä niillä asian yli pääseminen kostamisen kautta saataisi olla helpompaa. Ken tietää?
Tämä minullakin olisi tavoitteena, minä ku tentaan miestäni joka ilta hänen reissustaan - josko saatais sit jotain muutakin puheenaihetta..... Ja ennenkaikkea "tilit" tasan.
 
vieras
Mä kuule luulen, että sulle tulee kostosta vain pahempi olo. Sä alennut pettäjän tasolle. Tuntuu siltä, että miehesi todella yrittää korjata suhteenne. Nyt paneudutte oman suhteenne korjaamiseen ja siihen ei tarvita mitään kostopanoja. Suosittelen keskusteluapua teille, oikeasti! Ja nyt ehdoton luottamus saatava teidän vällille eli miehes antaa sun esim. lukea tekstarit ym. ja tulee kotiin silloin kun sanoo jne. Ajan myötä voi lisätä yksityisyyttä, kun luottamus on palannut. Nyt siis töihin suhteen eteen eikä mitään kostoja enää. Jätä taakses entinen ja uuteen parisuhteeseen sen vanhan miehen kanssa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Munamankeli:
Mä tein sen ja voin kertoa että ÄLÄ TEE NIIN!!!! Meidän suhteelle ei TODELLAKAAN tehnyt mitään hyvää ja jos aikaa sais taakse kelattua pyyhkisin vauhdilla sen pois... Meillä on siitä jo kohta vuosi aikaa mutta kumpikaan ei ole vieläkään saanut pois niitä paskoja aikoja mielestään eikä jatko ole enää yhtään varmaa...
Älä siis lähde kostamaan vaan ole se fiksu ja joko anna anteeksi ajallasi tai lähde pois. Säästyt monelta tuskalta, usko mua. :ashamed:
peesit tälle... kaverille kävi samoin ja tunsi just noin......
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kuule luulen, että sulle tulee kostosta vain pahempi olo. Sä alennut pettäjän tasolle. Tuntuu siltä, että miehesi todella yrittää korjata suhteenne. Nyt paneudutte oman suhteenne korjaamiseen ja siihen ei tarvita mitään kostopanoja. Suosittelen keskusteluapua teille, oikeasti! Ja nyt ehdoton luottamus saatava teidän vällille eli miehes antaa sun esim. lukea tekstarit ym. ja tulee kotiin silloin kun sanoo jne. Ajan myötä voi lisätä yksityisyyttä, kun luottamus on palannut. Nyt siis töihin suhteen eteen eikä mitään kostoja enää. Jätä taakses entinen ja uuteen parisuhteeseen sen vanhan miehen kanssa!
Toisen tekstareiden lukemisesta ei taida apua tähän olla - tämä pettäminen oli tapahtunut työreissulla ulkomailla ollessa. Eli puhtaasti oli vain yhden yön juttu ja ei kuulemma ole mitään yhteistietoja siihen ihmiseen. Se vaan, että mieheni on taas lähdössä työreissulleen ja samaan paikkaan. Perillä on nyt peräti kaksi viikkoa. Toisaalta saa aikaa miettimiseen..... tosin yksin pitää lasten kanssa arkea jaksaa pyörittää.

Yllättävää,että miltein kaikki ovat sitä mieltä,ettei kostaminen kannata! Eikö kenelläkään ole tästä mitään hyvää esimerkkiä? Toisaalta mulle riittäisi nyt sekin, että saisin omaa tuskaani vähemmäksi ku kävisin itse pettämässä.Mies saisi sitten tehdä omat liikkunsa, joko antaa anteeksi tai sitten jättää minut. Olen jo kehoittanut häntä jättämään minut, kun olen kertonut,että välillä suunnittelen kostamista, mutta hän haluaa ottaa "riskin" koska kokee, ettei hänellä ole mitään menetettävää....
 
vieras
Jos sillä ei oo väliä jatkuuko suhde enää niin siitä vaan pettämään... mut jos joskus haluatte asiat selvittää niin ehkä ei kannata pettää.. Mitäs mies on mieltä sun uhkailuista pettää?
 
vieras
Sulle itelle voi tulla vielä huonompi olo kostosta. Alat miettimään, että nyt sekosin sen ukkopahuksen takia niin, että menin tekemään tällaista itselleni. Se mikä ei aivoilla hoidu ei hoidu perseelläkään.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sillä ei oo väliä jatkuuko suhde enää niin siitä vaan pettämään... mut jos joskus haluatte asiat selvittää niin ehkä ei kannata pettää.. Mitäs mies on mieltä sun uhkailuista pettää?
En koe, että oisin häntä varsinaisesti uhkaillut asialla, olen vain kertonut, mitä ajattelen. Ja siten varoittanut häntä, mitä tuleva saattaa pitää sisällään.
Hän toivoo,etten sitä teksi jo itsenikin takia. Hän kokee,että särjen myös itseäni siinä. Kyllä hän on kertonut myös sen,että se koskisi häntä. Hän kun kokee, että on sillä omalla pettämisellään särkenyt itseään ja ei voi uskoa,että on voinut sellaista mennä tekemään, laittaakin humalan piikkiiin sen koko jutun.
Olen jo sopinut treffit mahdollisen tulevan pääsiäis"panon" kanssa. Hän on mulle entuudestaan puolituttu - seksiä emme ole koskaan harrastaneet, mutta nyt kyllä vihjasin, että nyt sitäkin vois päästä maistamaan.
Tunnen toki olevani tunteitteni kanssa ihan sekaisin. Mutta jos vain jokin juttu löytyisi,edes se, että saisin nähdä kuin tämä temppuni mahdollisesti miestäni satuttuaisi - ehkä auttaisi omaa oloani.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Minä annan luvan!
Jos toinen himoitsee toisia, niin tottakai puolisollakiin on vapaus lähteä kokeilemaan muiden ihmisten seksitaitoja.
Anna mennä vaan!
Näin olen myös ajatellut, miksi hänellä olisi "yksinoikeus" moiseen?!!!
 
ap.
Löytyikö täältä vain yksi, jolla on kokemusta tälläisestä, miten siis oikeesti "toimii"?
Toisaalta mietin, pystyisinkö sitä tekemään, pystyisinkö viemään iltaa niin pitkälle.... sitten tulee se karu todellisuus jälleen päin naamaa: pystyihän mun miehenikin siihen!
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
sitten tulee se karu todellisuus jälleen päin naamaa: pystyihän mun miehenikin siihen!
Amen!

Ajatteles nyt kuinka vähän miehesi sinua kunnioittaa, rakastaako tuollainen petturi ollenkaan...

Osaako joku joka on itse pettänyt, vasta tähän - eli voiko toista tosiaan rakastaa ja kunnioittaa jos tälläistä menee tekemään puolisolleen? Kokeeko joku täällä, joka on pettänyt puolisoaan silti rakkautta kumppaniaan kohtaan?
 

Yhteistyössä