Kostoisku tulossa pääsiäisenä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kirjoituksista päätellen ap on jo päättänyt toteuttaa lapsellisen kostonsa, ja hakee täältä epätoivoisesti hyväksyviä ja kannustavia kommentteja suunnitelmalleen. Usko jo, mitään hyvää et sillä voi suhteellenne saavuttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
Mun kaveri teki kostopanon ja sen avulla pääsi yli pettänyttä puolisoaan kytevästä vihasta. No, kaveri oli mies ja ehkä niillä asian yli pääseminen kostamisen kautta saataisi olla helpompaa. Ken tietää?

Tämä minullakin olisi tavoitteena, minä ku tentaan miestäni joka ilta hänen reissustaan - josko saatais sit jotain muutakin puheenaihetta..... Ja ennenkaikkea "tilit" tasan.

Voitte sitten vaihtaa kokemuksia pettämispanoistanne?

:headwall:
Kostamalla saat vain lisää pahaa mieltä, se ei takuulla korjaa teidän suhdetta.

Miksi olet niin loukkaantunut miehen pettämisestä, jos kuitenkin itsellesikin on noin helppoa hypätä toiseen sänkyyn, jos se on pikkujuttu, jonka voi tehdä kostomielessä noin helposti?

Jos rakastaisit miestäsi ihan oikeasti, et haluaisi aiheuttaa hänelle samaa pahaa mieltä, kuin hän on aiheuttanut sinulle.

Miten se, että sä kostat, pyyhkii pois miehet pettämisreissun?

Luuletko, että suhdettanne lujittaa se, että näytät miehelle, ettei sua kiinnosta hänen katumuksensa ja sovinnon tekoyrityksensä?

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:
Mun kaveri teki kostopanon ja sen avulla pääsi yli pettänyttä puolisoaan kytevästä vihasta. No, kaveri oli mies ja ehkä niillä asian yli pääseminen kostamisen kautta saataisi olla helpompaa. Ken tietää?

Tämä minullakin olisi tavoitteena, minä ku tentaan miestäni joka ilta hänen reissustaan - josko saatais sit jotain muutakin puheenaihetta..... Ja ennenkaikkea "tilit" tasan.

Miksi olet niin loukkaantunut miehen pettämisestä, jos kuitenkin itsellesikin on noin helppoa hypätä toiseen sänkyyn, jos se on pikkujuttu, jonka voi tehdä kostomielessä noin helposti?

Jos rakastaisit miestäsi ihan oikeasti, et haluaisi aiheuttaa hänelle samaa pahaa mieltä, kuin hän on aiheuttanut sinulle.

Luuletko, että suhdettanne lujittaa se, että näytät miehelle, ettei sua kiinnosta hänen katumuksensa ja sovinnon tekoyrityksensä?

Sekä sinun että X:n kirjoitukset nyt koskettivat.... itken täällä pahaa oloani,,,, en tietenkään voisi sitä "kostoa" helpolla toteuttaa.... olen niin keinoton vain näitten omien tunteiden kanssa. Paha olo on ihan älytön välillä, miten ihmeessä tästä selviää, vai voiko tästä edes selvitä muuta ku eroamalla???

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:

Sekä sinun että X:n kirjoitukset nyt koskettivat.... itken täällä pahaa oloani,,,, en tietenkään voisi sitä "kostoa" helpolla toteuttaa.... olen niin keinoton vain näitten omien tunteiden kanssa. Paha olo on ihan älytön välillä, miten ihmeessä tästä selviää, vai voiko tästä edes selvitä muuta ku eroamalla???

Sun pitää miettiä asiaa tarpeeksi ja puhuakin siitä miehesi kanssa.
Kukaan ei voi sulle sanoa, että kannattaako erota vai jatkaa. Ne on aina tilanne kohtaisia juttuja. Jos susta tuntuu, että et voi elää ilman miestäsi, sunpitää vain yrittää antaa anteeksi ja unohtaa. Ja miehen on tehtävä myös osuutensa siitä työstä, että saisi luottamuksesi takaisin.
Pitkä ja kivinen tie on varmasti edessä, päätit mitä tahansa. Mutta se on varma, että kostamisella et saa mitään hyvää aikaiseksi.
Jos haluaisit, että mies olisi sun kanssas jatkossakin, mutta paukkaat kostamaan pettämällä, annat miehellesi vain viestin, että sä et välitä hänestä yhtään vähää. Sellainen tunnnehan sullekin tuli siitä, kun mies petti.
Sun miehessä on kuitenkin vielä rehellisyyttä jäljellä, kun itse kertoi. Siinä on jo jonkinlainen pohja jatkolle!

Ei se kostopano auta. Miehesi on hakemalla nautintoa mennyt toisen sänkyyn - ei se olisi sama asia jos sinä menet vain koston takia.

Enpä osaa muuta sanoa kun olen sitä mieltä että jos rakastaa ja kunnioittaa toista, pitää ne housut jalassaankin. Kun sun mies ei ole pitänyt, niin se on yks ja sama menetkö panemaan muita mutta jos menet niin tee sitten se nautinnon takia, älä koston. En jaksaisi ukon tunteista enää välittää sun tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei se kostopano auta. Miehesi on hakemalla nautintoa mennyt toisen sänkyyn - ei se olisi sama asia jos sinä menet vain koston takia.

Enpä osaa muuta sanoa kun olen sitä mieltä että jos rakastaa ja kunnioittaa toista, pitää ne housut jalassaankin. Kun sun mies ei ole pitänyt, niin se on yks ja sama menetkö panemaan muita mutta jos menet niin tee sitten se nautinnon takia, älä koston. En jaksaisi ukon tunteista enää välittää sun tilanteessa.

Ehkäpä toimin illan aikana tosiaankin ihan sillä pohjalla miltä minusta parhaalta tuntuu... jos toisen, vieraan miehen läheisyys ei tunnu hyvältä, sitten peräännyn siitä. Sehän on tosi, että kostamalla ei tietty voita mitään. Pitää koittaa vaan toimia siten, että itseään säästäisi. Sitä en vielä tiedä, tulenko miehelleni anteeksi antamaan ja tulemmeko liittoamme jatkamaan.
Kohtahan tuo taas uudelle reissulleen lähtee, saas nähdä, miten tällä reissulla sitten käyttäytyy. Toisaalta pelkään sitäkin, että jos hän mahdollisesti taas pettää, niin ei enää sitä kerrokkaan, koska eihän tässä helppoa sen jälkeen ole ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Ai auta kosto.Sittenhän vaan toinen aattelee että jaa,nyt ollaan tasoissa.Kummankaan ei muka tarvitse hyvittää,pyytää anteeks ja oikeesti tuo ei ikinä unohdu.
Rikot ittes enemmän siinä vaan ja samalla teidän suhteenne lopullisesti.

näin kävi kaverilleni ja miehelleen. sittemmin erosivat kun miehellä oli kokoajan toinen nainen (olihan hän jo aiemminki saanu oikeen "luvan" avovaimoltaan siihen kun avovaimokin petti häntä). eikä se ero ole mitenkään sivistyny.

mieti et haluatko oikeasti sitä? Siis yhdenyön juttua.. tuntemattoman ukon kanssa, johon sinulla ei ole tunne sidettä ja joka voi olla millanen vaan (taudit, perhe, pano mies) jne.
En usko, että se ainakaan sun oloasi parantaisi. päin vaston!! Harvon kostosta seuraa mitään hyvää.. ja loppu peleissä se olet sä joka siitä eniten kärsii!! Ajattele miltä sinusta tuntuu seuraavana aamuna, kun tilanne valkenee.. onko se sen arvosta.. koston halun pitää kantaa myös seuraavaan aamuun ja siitä eteenpäin!!

:hug: toivon sydämestäni, että pääset asiassa eteenpäin katkeroitumatta! Tarvit nyt itselle ja ajatuksille aikaa.. anna tunteiden tulla, olivat ne kielteisiä tai myönteisiä! Ja muista että tee niin kuin sydämessäsi tunnet!! :hug:

Ei kannata alentua moiseen kostomielessä!! Jos et pysty antamaan tekoa anteeksi miehellesi ehkä teidän on syytä lähteä eriteille.. Mä en henkilökohtaisesti voisi antaa pettämistä anteeksi. Mut kostamaan en missään nimessä lähtis!! Vaan teko ois aina miehellä mielessä, et se särki meidän suhteen!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Ei kannata alentua moiseen kostomielessä!! Jos et pysty antamaan tekoa anteeksi miehellesi ehkä teidän on syytä lähteä eriteille.. Mä en henkilökohtaisesti voisi antaa pettämistä anteeksi. Mut kostamaan en missään nimessä lähtis!! Vaan teko ois aina miehellä mielessä, et se särki meidän suhteen!!

Näin minäkin aina ajattelin: jos pettää - ero tulee. Mutta, mutta - eipäs asiat olekkaan niin yksiselitteisiä. Tosin meillä on ollut muutenkin todella haastavaa aikaa parisuhteessa, ollaan muutettu erilleen jo ennen tätä tapahtumaa, mutta sovittu uskollisuudesta toisiamme kohtaan kaikesta huolimatta. Ehkä tämä seikka, että asumuserossa olemme, on se, minkä antaa "joustoa" tähän minunkin vanhanaikaiseen periaatteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
:hug: toivon sydämestäni, että pääset asiassa eteenpäin katkeroitumatta! Tarvit nyt itselle ja ajatuksille aikaa.. anna tunteiden tulla, olivat ne kielteisiä tai myönteisiä! Ja muista että tee niin kuin sydämessäsi tunnet!! :hug:

Kiitos sanoistasi. Sydämessäni tunnen vain miltei kokoajan kovaa surua. Miltei pelottaa se, että kun olen lähdössä viihteelle ja tietty tulee alkoholia otettua, miten minun käy - meneekö ilta itkemiseen vai meneekö ilta sitten muuten "yli"... meidän vauva on vasta 4kk. vanha, joten sillä on taukoakin siitä, milloin olen liikenteessä viimeksi ollut ja yleensä alkoa ottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:

Kiitos sanoistasi. Sydämessäni tunnen vain miltei kokoajan kovaa surua. Miltei pelottaa se, että kun olen lähdössä viihteelle ja tietty tulee alkoholia otettua, miten minun käy - meneekö ilta itkemiseen vai meneekö ilta sitten muuten "yli"... meidän vauva on vasta 4kk. vanha, joten sillä on taukoakin siitä, milloin olen liikenteessä viimeksi ollut ja yleensä alkoa ottanut.

Anna illan mennä omalla painollaan! Ymmärrän hyvin, että jännittää lähteä tauon jälkeen ulos!! Mutta se tekee sun mielellekkin hyvää, saat muuta ajateltavaa! Mutta arvosta niin paljon itseäsi, ettet lähde ainakaan väkipakolla (ja vain koston takia) panoreissulle.. lähde vain, jos sitä oikeesti haluat, mut VAIN jos oikeesti mieles tekee.. ei sen takia, et onhan tähän minustakin, kun on miehestänikin

Itse aina ajattelin että varmasti kostan jos toinen pettää.
Ensimmäisessä vakavassa suhteessa mies hakkasi minua ja epäili koko ajan että petän..lopulta kyllästyin ja menin pettämään kun kerran koko ajan epäiltiin... En katunut, ero tuli.
Toisessa vakavassa suhteessa epäilin miestä että pettää (meidän suhde sai alkunsa etti petti exäänsä mun kanssa ), eihän se suhde kestänyt ja itsekin vielä petin ja monesti..niitä jopa kaduin.
Viimeisimmässä suhteessa olin täydellisen rakastunut enkä edes ajatellut pettämistä. Rakastin miestä, mutta niin siinä vaan kävi että miehellä olikin suhde!! Ajattelin että kostan, mutta en sitä tehnyt vaan erottiin melkein samantien. Toisaalta olen tyytyväinen että en kostanut, mutta haluaisin exälle saman olon kuin mulla on nyt...

Mun kohdalla pätee lause what goes around, comes around. Uskon, että tämä oli tarkotettu mulle..itse kumminkin olen aina pettänyt edellisissä suhteissa. Nyt oli mun vuoro olla se petetty...

Sori sekava ja aika turha teksti... :/

Ymmärrän kyllä jos ap kostaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa sukka:
nuita sun viimeisiä tekstejä kun lukee, niin tullee sellainen mieli, ettet sä oikeasti halua, mitään yhden illan juttua!!

Joo, kyllä varmaan tulkitset ihan oikein. En ehkä tässä vaiheessa vielä, toki olen niitä sinkkuaikoina harrastanutkin, mutta se on tosi, että sitä pitää itsekin sitten haluta.

Tässä on vaan se "tenkkapoo", että olen alustavasti tehnyt treffejä erään puolitutun miehen kanssa ko. illaksi. Hiukan jo vihjaillutkin, että nyt vois viettää sit munarikasta pääsiäistäkin. No, mies on siirtänyt aiemmin sovittuaan reissuakin meidän tapaamisen takia. Hän siis odotaa, että jotain saattaisi siis tapahtuakin.

Nyt täytynee todeta, että taidan olla melkoista soppaa keittämässä.

Yhteistyössä