Kosto elämäni pilanneelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja exälle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

exälle

Vieras
Seurustelin kusipäämiehen kanssa pari vuotta. Sain selville, että hän oli raahannut vieraita naisia sänkyyn, jossa nukuimme ja että hän sekoili humalapäissään aivan järkyttävillä tavoilla kaupungilla, pettäen ja ördäten, nolaten minut tuttaville ja vieraille. Hän petti joka ikisellä reisullaan, kotikaupungissa, ulkomailla, työreissuillaan.

Hän valehteli koko ajan kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan väillä sekä on huijannut minua muutenkin käsittämättömän paljon. Jos kirjoittaisin kaiken tähän ylös, ilta ei riittäisi. Hän haukkui minua ja panetteli ulkopuolisille, käänsi ihmiset minua vastaan perättömillä puheillaan ja hajotti omaisuuttani.

Hän on myös edelleen velkaa tuhansia euroja minulle, mutta ei maksa eikä palauta tavaroitani (mm. televisio, levyjä, vaatteita ym.)

Yksinkertaistettuna mies on täysi hirviö ja sika. Hän lyö luuria korvaani kun yritän soittaa ja dokaa baarissa kolme päivää putkeen vastaamatta viesteihin.

Kuinka kostan hänelle? Älkääkä kiltit nyt jeesustelko, että kosto ei kannata. Olen niin täynnä vihaa, että en pysty hengittämään.

Häneltä ei kukaan saa rahojaan normaaleja tietä pitkin; kuulema luottotiedot menneet ajat sitten, täynnä merkintöjä. Verottaja karhuaa suuria summia eikä hän maksa elareita lapsensa äidillekään ilman haastemiehen käyntiä, jos silloinkaan.

Hänellä on rikosrekisteri, jossa on mm. törkeä pahoinpitely sekä erilaisia petoksia ym.

Haluan voittaa tämän pelin ja osoittaa, etten ole voimaton enkä pelkää. Mitä teen? Jos pistän auton paskaksi, vakuutus korvaa. Hänen koiraansa taas en aio myrkyttää, koska se oli minulle hyvin rakas :) Jos hajotan asunnon ikkunat, saan syytteen. Jos kutsun poliisit hakemaan tavaroita, mies tekee minusta silppua. Hän on pahoinpidellyt kaksi kertaa naisia.

Kuulostaa sekopäältä. Kostosi voi päätyä siihen, että sinä makaat 6 feet under.

Mutta jos ei pelota, pistä eteenpäin huhua, että miehellä on pieni kulli eikä se seiso.

Paras kosto on se, että isket miehen hyvän kaverin tai ainakin flirttaat kunnolla. Sänkyyn asti menemisessä on omat kommervenkkinsä. Useilla kostotavoilla saat nimittäin tehtyä hallaa itsellesi.

Voithan käyttää jotain järkäleen kokoista miestuttavaasi apuna maksumuistutuksessa...Toisaalta, kun luin kirjoituksesi tuli mieleen, että saatat itse joutua vaaraan joka tapauksessa. Ole varovainen...

En tiedä kumpi on säälittävämpi sinä, joka ryhdyit suhteeseen tuollaisen miehen kanssa, vai miehesi. Ei tuollainen kostohaaveli ole osoitus järjestä, joten turhaan tässä sanon, mutta parasta olisi lyödä välit poikki kokonaan. Ennemmin tai myöhemmin tuollainen mato ryömii ovelle, silloin voit soittaa poliisit hakemaan hänet pois ja kosto on sinun...

Ensiksi ei voi kuin ihmetellä että miksi lainasit rahaa tai ylipäätään tuhlasit elämääsi tuollaiseen miehen irvikuvaan?

Rahoja tuskin tulet saamaan takaisin,
ja usko pois, kosto ei kannata. Voi olla että joudut vielä itse edesvastuuseen tai rikosrekisteriin jos teet jotain harkitsematonta.

Juoruaminen tai muu on halpamaista, älä pilaa itse omaa mainettasi samalaisella. Kyllä järkevät ihmiset tajuavat että mies on puhunut paskaa, jos hän on se sika mikä on.
Parhaiten puhdistat maineesi nousemalla tuollaisen yläpuolelle. JA toisaalta, muita ihmisiä ei voisi varmaan paljon edes kiinnostaa..

Usko siihen että kyllä karman laki osuu vielä tuohonkin mieheen, saa vielä koston teoistaan muita teitä. Jos ei ole jo saanutkin.

Onko talla miehella ehdollisia tuomioita alla, vai onko han rikosrekisteriin merkityt rotoksensa jo karsinyt?

Jos sinulla on riittavasti todisteita, pystyisit pistamaan miehen karajille. Liittoutumalla muiden kanssa, jotka myoskin ovat taman miehen toimista karsineet, saatat saada aika mehevankin jutun aikaiseksi.

Jos olisin sinä en tuhlaisi enää hetkeäkään aikaa ja energiaa mokomaan mänttiin. Sinulla on vain yksi elämä ja voit käyttää sen paljon paremmin kuin kuluttamalla itseäsi kostofantasioissa tai niiden toteutuksessa.

Ymmärrän, että olet vihainen ja pettynyt ja vaikka mitä, mutta tosiasia on, että olet jo nyt menettänyt kaksi vuotta elämästäsi ja menetät koko ajan lisää, kun jaksat miettiä häntä. Jatka elämääsi. Unohda. Jätä kusipää taaksesi, älä anna hänen vaikuttaa sinuun yhtään enempää. Hän ei ansaitse sitä. Sinulla on tässä maailmassa paljon tärkeämpää tekemistä, paljon mukavampia asioita ja ihmisiä, joihin voit tarmosi suunnata.

Olisi suuri sääli, jos hän onnistuisi vaikuttamaan sinuun niin, että tekisi sinut kaltaisekseen - kieroilevaksi, valehtelevaksi... Olet suurempi ihminen, älä vajoa hänen mutaansa.

Seukkasit väärän tyypin kanssa. Okei, sellaista sattuu. Ymmärsit, annoit anteeksi, uskoit... olet siis herkkä, kiltti ja tahdot ajatella ihmisistä hyvää. Se ei ole mikään rikos -päinvastoin. Jotkut ihmiset eivät ansaitse hyvyyttäsi ja ymmärrystäsi, mutta useimmat ansaitsevat. Älä tule katkeraksi. 90% ihmisistä on rakkautesi ja välittämisesi arvoisia. Keskity nyt heihin.

Paras kosto on olla kuin miestä ei olisi olemassa eikä olisi koskaan ollutkaan. Mitätöi miehen elämä jatkamalla ylpeänä ja onnellisena omaa elämääsi. Näin saat viimeisen sanan.

Voi olla, että olen sitten säälittävä uhrattuani säälittävään mieheen aikaani, mutta en tiennyt hänen röttösistään enkä pettämisistään kuin vasta siinä vaiheessa kun suhteemme veteli muutenkin viimeisiään. Aivan viimeisillä viikoilla mies myös tempaisi ja löi naisalaistaan työpaikalla. Sain samalla selville, että hän on maksanut pahoinpitelystä entisela naistuttavalleen mk 30 000 aikoinaan. Järkyttävää, kertakaikkiaan.

Olin kyllä epäillyt ja saanutkin hänet kiinni epäjohdonmukaisista tarinoista, mutta koko karmeus iski kasvoille lähes kerralla. Mies myös suorastaan kehuskeli luottokelvottomuudellaan ja sillä, että kun suku auttaa ja velipoika hoitaa firman raha-asiat niin laskuja saa tulla, hän ei maksa koskaan. Jos luottotiedot ovat nk. punaisella ja velkaa järkyttävät määrät, niin ei kai minun pienillä saatavillani ole väliä :(

Ärsyttää vain se, että osa tavaroistani (joita mies ei palauta) ovat lahjoja perheeltäni. Niitä ei korvaa mikään.

Anneli, kirjoitat kauniisti, kiitos. Voi olla tottakin, että mies pääsee tavallaan vielä pilaamaan elämääni jos mietin häntä edelleen ja olen suorastaan toimintakyvytön mitä tulee arkisiin askareisin ja omien opiskelujeni hoitamiseen.

En tiedä miten kuvailisin tätä oloani; kun on vielä tunteita vaikka niiden tajuaminen lähes oksettaa, ja toisaalta järkyttävä viha ja kostonhimo salpaa hengityksen niin että jalat tärisevät. En voi mennä kaupungille viikonloppuisin, koska mies on siellä uusien naistensa kanssa juhlimassa enkä minä kestä sitä näkyä. En voi jäädä loppuiäksi kotiinikaan, joten olen umpikujassa.

Olet yhtä paljon vihaa ja raivoa täynnä kuin minä aikoinaan olin. Minäkin haudoin kostoa ja sen myös toteutin.
Lähettelin kaameita viestejä exäni kännykkään ja kirjoitin kirjeitä. Kerran tein kostoiskun kesämökillemme.

Mitäkö sain palkakseni. Poliisit suojelivat exääni ja uusia naisia kuin silmäteräänsä. Sain lähestymiskiellon ja toisen perään varmuuden vuoksi. Rikosrekisterissäni on merkintä kaksi vuotta. Kohta ""lusiminen"" on jo ohi. Kummasti tuo rauhoitti minua.

Viime kesänä mies lähestystyi minua kännipäissään ja lainasin hänelle rahaa. Sain sanottua painavan sanani ja mies meni ihmeen kaupalla katkaisuhoitoon.

Sinua ja entistä vaimoa ei auta mikään muu kuin vertaistukiryhmät mm. Al-Anon. Onhan niitä muitakin.
Valitse itse.

Alkoholisti on sairas ihminen. Katselepa joskus huviksesi asemalaiturilla tai missä vain juoppoporukkaa. Minä joudun sitä tekemään päivittäin, sillä liikun työmatkani kahdella kulkuneuvolla ja kesäaikataulujen aikaan odotusajat ovat pitkät.

Eilen oikein pelkäsin kotini lähitöllä pyöriviä rock-konserttiin menijöitä. Lähes kaikilla oli kaljapullo kädessä ja sätkä hampaissa.

Kaksi vuotta seurustelua on lyhyt aika. Minä olin juopon kanssa naimisissa 16 vuotta virallisesti. Mies sekosi ja häipyi kotoa. Hirveää touhua. Koko kaameus selvisi minulle vasta kotoa lähtemisen jälkeen.

Olen luullut, että olen mesomisessa omaa luokkaani ja ainut harvinaisuus Suomessa. Minua uhattiin Lapinlahden mielisairaalalla, putkalla, vankilalla etc.

Tässä kuitenkin lörpöttelen töideni lomassa Elleissä.
Olen ihan hyvällä tuulella. Huumori on aina auttanut ja auttaa edelleen.

Miestä en enää kaipaa. Naureskelin aamulla kippurassa Hesarin pilapiirrokselle. Siinä kaksi blondia kävelee Eduskuntatalon ohi ja lähettää kokoomukseen välikyselyitä.

Jos sinulla on mahdoton tarve viestintään, niin seuraa noiden bimbojen esimerkkiä. Kyllä varapuheenjohtaja voi ottaa nuijansa alle jonkun tärkeän ponnen. Miten olisi meidän juoppojen exien kuntoutus jne. Keksin lisää, jos jaksat vain lukea. Muut Ellit ovat jo läpeensä tympääntyneet jorinoihini ja lähestymiskielto Elleihin on jo vetämässä rosiksessa. En uskalla kirjoittaa enempää. Mene hoitoon, hommaa lääkitys ja muu litania on jo tuttua tutumpaa.

Jäi vielä mainitsematta se, että en voi oikein iskeäkään miehen kavereita: hänellä ei ole kuin muutama ja nekin sellaisia, etten voisi koskea ikinä. Tuurijuoppoja nipin napin työelämässä, eli miehiä joita yhdistää toisiinsa vain viikonloppuryypääminen ja penkkiurheilu. Yökh. Exäni on näille miehille se ""hyvä jätkä"" koska kalja ei lopu saunailloissa.

Taas alkaa verenpaine nousemaan.

Tärkeitä esineitä voit lähteä hakemaan vaikka poliisin kanssa. Pystythän osoittamaan, että ne kuuluvat sinulle? Esim. lahjan antaja voi auttaa tai sitten joku sukulainen tai tuttava, joka tietää esineen kuuluneen sinulle voi todistaa.

Käy juttelemassa paikkakunnan poliisiviranomaisen kanssa - he tietävät, mikä on oikea tapa toimia, jos haluat tavarasi takaisin.

Voitko ottaa yhteyttä hänen veljeensä tai muihin sukulaisiin ja pyytää heitä auttamaan?

Onko sinulla ystäviä? Lähde ulos heidän kanssaan. Tunnemyrskyä on helpompi kestää, jos kaveri on vieressä. Lähtekää vaikka naapurikaupunkiin, jos mies pilaa tunnelman kotipaikkakunnalla. Suomessa on tilaa, eikä se mönkki voi kaikkialle ehtiä yhtä aikaa.

Puhu ystävillesi asiasta. He varmasti jaksavat kuunnella vihanpurkauksia ja tilitystä. Sinulle tekee hyvää puhua - toiselle kertoessa asioihin saa ihan eri näkökulman ja ne saavat realistiset mittasuhteet. Itse juttuja pyöritellessä ne möykkyyntyvät ja solmiintuvat ja saavat ihan hassuja piirteitä.

Jos et keksi muuta tekemistä ja et pysty asioiden vatvomiselta toimimaan, lähde vaikka lenkille. Kävelyn tai juoksun tasainen rytmi ovat hirveän rauhoittavia. Tai käy purkamassa aggressiota vaikka kuntonyrkkeilemällä.

Nyt on hankalaa, mutta aika parantaa. Pikku hiljaa pääset kokemuksestasi ylitse. Voi olla nyt juuri vaikeaa uskoa, mutta tästäkin selviää. Vähitellen et jaksa enää vihata - tunnet vain kylmää halveksuntaa, joka vaihtuu täydelliseksi välinpitämättömyydeksi ko. miestä kohtaan. Näin tulee käymään ennemmin tai myöhemmin. Usko siihen. Käyt vaan läpi nämä katkeruuden ja vihan tunteet ja ne kuluvat pois.

Älä häpeä tunteitasi. Sinulla voi olla edelleen rakkauden ja välittämisen tunteita, se on ok. Teillä oli varmasti hyviäkin hetkiä ja hänessä on jotain hyvää, koska alunperin ihastuit ja rakastuit. Ne ovat nyt niitä asioita, joiden perään haikailet. Haluat uskoa ihmisiin. Rakkaus ja välittäminen ei sammu hetkessä. Pikkuhiljaa kyllä. Mieti asiaa ja huomaat, että vaikka ehkä edelleen kaipaat joitakin hetkiä, et voi luottaa mieheen, hän ei selvästikään arvosta ja rakasta sinua - teillä ei ole tulevaisuutta. Hän on kohdellut sinua huonosti ja väärin. Hän ei ansaitse tulla rakastetuksi. Hiljalleen, useamman pohtimisen jälkeen tulet huomaamaan ja sisäistämään, että niin asia on.

Sinä et ole tyhmä. Olet vain ihminen. Turha tuntea syyllisyyttä siitä, että pystyy kiintymään. Tai että luottaa ja toivoo ja uskoo hyvää. Se, mikä on toiselle sinisilmäisyyttä on toiselle vain osoitus siitä, että uskot ihmisiin. Olet itse niin hyvä, ettet voi kuvitella toistenkaan sumuttavan, puhuvan paskaa, valehtelevan päin naamaa... Kyllä sinustakin vielä kyyninen tulee - ja opit epäilemään kaikkea. Onko se sitten hyvä asia, että semmoiset ominaisuudet tuntuvat olevan nykymaailmassa tarpeen, onkin eri juttu. Minusta se on surullista.

Ymmärrän vallan hyvin vihasi.

Kyllä kostaa voit - mutta vain mielikuvissasi. Muuten tuon tyypin kanssa olet liemessä.

Kirjoita päiväkirjaa.

Pyydä kavereita mukaan johonkin muulle paikkakunnalle. Tarjoa reissu. Kyllä he kuuntelevat murheitasi siitä hyvästä. Lähde laivalle. Tosin se on täynnä samanlaisia örveltäjiä. Katso vähän ettet ihan pahimpaan öykkäripaattiin mene.

Luulisi - kuten joku jo neuvoikin - että saamasi lahjat saisit takaisin. Yksin ei kannata mennä - joku rambo pitää mukaan saada tai sitten virkavalta.

Jos oikein alkaa ahdistaa hae ammattiapua. Olet aika mankelin läpi käynyt.

Ota itsellesi koira. Minkä rotuinen hänellä oli - ota rotikka tms. siis isompi hurtta. Kouluta se hyvin, saat koirakavereita, koirakoulutusharrastuksen ja uutta ajattelemista. Se on myös suojeliasi ja paras ystäväsi. BTW: koirien koulutus ja treenikentillä on paljon komeita ja melko tervepäisiä miehiä ;)

Juu, kylla se niin on, etta jos aikoo suhteellisen kunniallisesti nayttaa miehelle kaapin paikkaa, niin virkavaltaan on turvauduttava tai sitten niihin kaapin kokoisiin ystaviin ja tuttaviin. Talla osoitat myos sita, etta et pelkaa hanta ja hanen mahdollisia kostotoimenpiteitaan.

Voihan sita tietenkin jattaa kaiken silleen. Siinapa mies sitten mallaa hamaan tulevaisuuteen luottaen siihen, etta hanen toimiaan katsellaan aina lapi sormien.

Miehellä on uros-Rottweiler (noin 60 kg) :(
Isompaa turrea on hankala itselleen löytää. Voisin kyllä tehdä sen liikkeen, että ilmoittaisin viranomaisille, kuinka tämä koirapoika joutuu olemaan jopa 20 tuntia yksin kun mies lähtee baarireissuilleen. Miehelle ei nimittäin mikään ole tärkeämpää kuin tuo koira (silloin kun on selvinpäin). Kerran uhkasin tehdä näin, mutta mies sai raivokohtauksen. En tiedä, miten todistan että koira on yksin niin pitkiä aikoja-se ei hauku.

Tavaroitani, mm. telkkaria minun on vaikea todistaa omakseni. Se oli kakkosteeveeni, ja annoin sen miehelle käyttöön hyvää hyvyyttäni. Yksi takki joka hänellä on, kuuluu isälleni, mutta häntä en halua sotkea jupakkaan. Tiedän, että isäni saisi slaagin huolesta ja vaikka mistä syystä.

Olen käynyt lenkillä, mutta se auttaa vain hetkeksi. Jaksamisen kanssa on vaikeuksia koska lähes lakkasin syömästä (jotain pientä menee alas) joten viikossa on lähtenyt 3 kiloa. Ehkä vain hyväksi minulle, haukkuihan mies lihavaksikin kerran (olin 166/59)...

Pahinta on se, että miehen velkojen takia iso lk-laskuni jää maksamatta ja murehdin asiaa yötä päivää. Tällä viikolla on ollut migreeni kolmesti, enkä jaksa enää kohta. Itketää, kun tentteihin pitäisi lukea, mutta menee ehkä sivu päivässä ja parin tunnin yöunien jälkeen on mentävä töihinkin.

Elämä on julmaa.

Eläinsuojeluviranomaisille ilmoitus. Ei koiran tarvitse haukkua, laiminlyönti riittää. Mutta todistajaa voi olla vaikea löytää.

Pitihän se arvata että sillä rotikka on.

Mutta koiran voit ottaa silti. Siitä on sinulle iloa.

Ja mene lääkäriin.

Eipä ole nyt varaa hankkia hurttaa, valitettavasti.
Lääkärissä olen käynyt, neuvoksi vain syödä lääkkeitä migreeniin ja ""pistää elämä kuntoon"". Mitenkä pistän? Luottotiedot menettämällä vai ottamalla turpaani?

Miehellä ei ole edes virallista osoitetta, eli kämppä on isänsä nimissä ja toinen äitinsä eikä häntä saa helposti saatika nopeasti kiinni koska on työreisuillaan pitkin suomea.
Soitin muuten tässä miehen exälle ja tämä sanoi, että lastenvalvojan ja haastemiehen avulla mies saatiin mm. tunnustamaan isyytensä kun oli ensin löydetty, sattumalta työpaikaltaan hirveän työn jälkeen. Elareita ei maksa kuin satunnaisesti ym.

Ota yhteyttä maksun saajiin ja sovi maksujärjestelyistä - yleensä voidaan joustaa ihan hyvin, kunhan vaan asiasta keskustellaan tarpeeksi ajoissa.

Hienoa, että olet ottanut exään yhteyttä! Saman kokenut nainen vahvistaa sinun (oikeaa) käsitystäsi siitä, että se mies on tämän kertomuksen pahis (uskomatonta, mutta niin sitä vaan joskus alkaa itse epäillä, että oliko itsessä syytä/vikaa tai olisiko voinut tehdä jotain toisin). Naiset liittoutukaa!

Niin, levitä juttua eroktiovaikeuksista ja kalun pienuudesta. Ei siinä muu taida auttaa. Mutta varo, ettet saa panetelusta syytettä käräjille.

Ja tosiaan... haluatko tulla pahoinpidellyksi?

Ja tota koira tosiaan - sen ehkä saat laillisin keinoin, eli ei muuta kuin ilmoitus heitteillejätöstä. Sehän todistuu jälkikäteen (eli seuraat miestä ja soitat heitteillejätöstä nyt - ensiviikolla jne.; eli tulevaisuudessa tapahtuvasta. tuskin hän sitä lopettaa. )

Ei se lk-lasku jää maksamatta miehen velkojen takia, sillä jos olisit hänen kanssaan kimpassa vielä, et mieheltä viitsisi rahoja pyytää ja kokoaisit summan kasaan muilla keinoin.

Olet varmasti vuosien aikana huomannut, että mies ei rahoja maksa takaisin, lainaa vain lisää...

Epäloogisuutta on myös siinä, että et uskalla kuulemma ottaa virkavaltaan yhteyttä, kun pelkäät miehen hakkaavan sinut, mutta silti mietit kaikkia muita kostokeinoja ( joista mies suuttuu vähintäänkin yhtä paljon ).

Muutama ehdotus uuteen elämääsi.

1) Myönnä itsellesi, että rahat ovat jo menetettyjä, et koskaan saa niitä takaisin.

Jos mies joskus osoittaa katumusta ja hieroo sovintoa, pyydä häntä allekirjoittamaan velkakirja (tosin aika hyödytöntä, kun hän on varaton)

Pidä huoli, ettet milloinkaan lainaa hänelle lisää rahaa.

2) Jos oikeasti kaipaat tavaroitasi, tee rikosilmoitus ja tarvittaessa pyydä ystäviäsi todistamaan omistusoikeutesi.

Jos et halua tehdä ilmoitusta mm. isääsi vedoten, älä tee.

Myönnä silloin itsellesi, että tavarat eivät olekaan niin tärkeitä ja totea, että et saa niitä koskaan takaisin.

3) Koirasta kannattaisi ilmoittaa koiran takia, ei kostomielessä. Harva koira pysyy kilttinä 20 tunnin yksinolojen ja ulkoiluttamattomuuden takia.

Jos vähänkään pelkäät väkivaltaista miestä, älä tee ilmoitusta.

*) Sinun täytyisi sisäistää, että oma turvallisuutesi on nyt tärkeintä. Sinun pitäisi iloita siitä, että mies ei hakannut sinuakin.

Jos on nenä poskella ja päästä valuu verta, on vähän myöhäistä miettiä, että ehkä se vanha tarpeeton televisio ei ollutkaan niin tärkeä !!!

Koita ajatella niitä positiivisia asioita, miksi onkaan hyvä, ettet ole sen miehen kanssa ! Pian jo alkavat säälittämään miehen uudet naiset. Luuletko, että he saavat parempaa kohtelua ? Eivät taatusti saa !

Elä päivä kerrallaan ja työstä surusi rauhassa. Vihakin kuuluu niihin tunteisiin, mutta parempi on, kuin et yritä kostaa väkivaltaiselle ja sääntöjä rikkovalle miehelle.

Tsemppiä ! :)

Jos ahistaa, eikä lääkäri kuuntele, hae apua muualta: Voisit ottaa yhteyttä mielenterveystoimistoon, naisten linjaan, turvakotiin tai muuhun vastaavaan. Myös seurakunnalta voi saada keskusteluapua. Kaikki keinot käyttöön!

Hoida itseäsi. Olet sen arvoinen.

Lue tämä:

http://www.stakes.fi/sexviolence/exp/paanavausSUOMI.pdf

(poista välilyönnit ja/tai %20-merkit, jos niitä on tullut palvelimen oikkujen takia)

Kun kerran kostoa haluat, niin tässä muutama mahdollinen skenario miten toimit:

Esivalmistelut: Osta siivoushanskat, kravaatti, jätesäkkejä tai muovipuseja ja vannesaha. Tärkeää! Älä osta kaikkea samasta kaupasta ja suosi liikkeitä jotka ovat pieniä ja jonne pääsee huomaamatta.

1. Käyt lääkärissä valittamassa unettomuudesta, jos ensimmäisellä kerralla ei onnistu, niin ainakin seuraavalla saat jotain lääkkeitä sen hoitoon, eli unilääkkeitä.

2. Testaa vaikutus ottamalla pillei illalla jne. jotta tiedät miten nopeasti vaikuttavat.

3. Ota yhteyttä miesystävään ja ole pahoillasi miten asiat ovat menneet tähän pisteeseen. Kerro miten uskot, että sinussakin on vikaa ja ymmärrät jotenkin tai osin miehen toimintaa. Sano haluavasi ainakin jonkinnäköisen ""välirauhan"" tai jopa suhteiden palautuksen. Kerro miten kaipaat miestä vierellesi sänkyyn ja miten yksinäinen ole. Sano jopa suostuvasi vain seksisuhteeseen, lähinnä niin, että katsotaan jos sitten jatko kiinnostaa...

4. Sitten vaan leipomaan pullaa, kakkua tai mitä tahansa ruokaa johon laitat murskaamasi unipillerit joukkoon. Kourallinen riittää varmaan 4-hengen annokseen pullaa. Kutsu mies kylään puhumaan asioista.

5. Hänen saapuessaan laita kahvit kiehumaan ja pullat pöytään. Tärkeää: ei muuta tarjottavaa pöytään! Itse et syö pullaa, koska olet laihiksella. Jos mies syö 1/4 osan tai enemmän voit jatkaa kohtaan 6. Muuten raivostut miehen teoista ja käsket hänen lähteä ulos heti, tai kutsut poliisin. Tarjoa kahvin jälkeen vielä jaloviinaa kyytipojaksi, niin eiköhän se siitä.

6. Mies sammahtaa takuulla pullan syömisen ja viinan jälkeen vartti- tai puolessatunnissa. Laita kumihanskat käteen ja laita kraavaatti miehen kaulan ympärille. Kurista voimakkaasti useita minuutteja kunnes mies ei enää hengitä ja hänen ihonsa alkaa muuttumaan siniseksi tai tummaksi.

7. Vaikein osuus. Et jaksa kantaa ruumista ulos, joten sinun pitää pilkkoa se paloiksi ja kantaa se pienissä erissä ulos. Työ vaatii hyvät valmistelut. Lattiat on peitettävä muovilla hyvin tai suoritettava kylpyhuoneessa. Paras olisi jos löytyy amme. Sahaa mies osiin aloittamalla päästä, jaloista ja käsistä. Keskivartalo painaa miehestä riippuen 35-75kg joten joudut senkin laittamaan osiin ostamallasi sahalla. Ihmisruumiissa on verta n. 5 litraa millä saisi maalattua normaalin omakotitalon kauttaaltaan, koska veri on niin värjäävää. Voit valuttaa veret ulos johonkin astiaan avaamalla sen päällä kaula- tai käsivaltimot. Valuta veret lavuaariin ja anna veden valua koko toimeenpiteen ajan, jotta viemäri pysyy vetävänä ja todisteita ei jää mihinkään.

Operaation suorittamiseen kuluu useita tunteja ja se on tehtävä kerralla kuntoon. Saatuasi kaiken valmiiksi pitäisi sinulla olla x kappaletta muovipusseja joidenka sisältönä on miehesi ruumiinosia.

8. Ala hävittämään osia suurten keskusten roskalavoille, kuten kauppojen, kerrostalojen jne. Pala päivässä riittää, kunhan pidät huolen ettet käy samassa roskiksessa kahta kertaa. Miehen mahdollisen auton voit ajaa yöllä jonkun lähiobaarin eteen. Avaimet voit kaupungilla heittää viemäriin tai kaivoon.

Nautiskele kostosta!

:-)))))))))))))))))))))))

ja käy muuten lukemassa se juttu Iltasanomista niistä Bodomin murhista. Se Nils tuomittiin 40 vuoden päästä tapahtumista.

Hauskaa loppuelämää. ;-)

""Yks"": in fact, lasku jää maksamatta nimenomaan miehen takia. Hän maksoi aikaisemmin minulle yhden velan sovitusti, joten laskin sen varaan nyt. Osittain tämän maksamattoman velan, osittain muiden juttujen takia jätin hänet nyt. Exän ehto velan maksamiselle on kuulema se, että katsoisin läpi sormien sitä huoraamista ja ryyppäämistä sekä kaikkea muuta paskaa. ""Jos olet kunnolla, maksan!"" oli viimeinen kommentti. Asia meni hirveäksi riidaksi. Loppujen lopuksi mies ei vastaa enää puheluihin eikä kehotuksiini maksaa velka tai palauttaa tavarat. Ei mitään reagointia. Ennemmin kuolen kun menen nuoleskelemaan sitä paskiasta rahan takia.

Jos otan poliisiin yhteyttä, mies tekee minulle jotain. Mutta jos teen jotain muuta ikävää, hän ei voi todistaa että se olin minä. Tämänkaltaiset ihmiset ovat vailla omaatuntoa ja moraalia, heidän kanssaan mikään formaali ja laillinen ei päde. Poliisille hän vain valehtelisi ja naureskelisi, että olen hysteerinen ym. soopaa. Haluan hoitaa tämän asian niin, että mies saa opetuksen. Muu ei merkitse niin paljoa jos luottotietojani ei lasketa.