Kosto elää ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eilen illalla, jatkuen myöhään yöhön, seinänaapurissamme vastaanotettiin jussia oikein olan takaa. Porukkaa oli parvekkeella enemmän kuin laki sallii ja meteli sen mukainen. Meno hiljeni vasta joskus 2:n jälkeen kun vieraat lähtivät. Meillä on sisällä niin tukalan kuuma että oli pakko pitää parvekkeen ovea illalla auki ja naapurin bilemeteli kuului meille niin kovana että ei meinannut välillä telkkarista ääntä kuulla ja kerran lapset heräsivät kun päättivät nuo kännikalat alkaa laulamaan karaokea. Olen ollut sitä mieltä että jos asuu kerrostalossa niin tietyyn rajaan asti pitää sietää elämisen ääniä ja koska eilen oli juhannus, en halunnut olla ilonpilaaja vaan tyydyin napisemaan täällä yksikseni. Normaalina iltana olisin todellakin ollut hakkaamassa naapurin oven takana jos ois ollut samanlainen meteli.
No, tänä aamuna sitten oltiin lasten kanssa tossa pihalla (kello oli n. 10 eli ei enää mikään kukonlaulun aika) ja lapset laskivat liukumäestä ja tietysti vähän metelöivät ja nauroivat siinä niin tämä armas karaokeisäntä tukka pystyssä karjuu parvekkeeltaan että "Etkö sä saatana saa niitä pentujas hiljaseks milläään, teen teistä perkele vielä valituksen!" Ja häipyi takas sisälle. Menin jyskyttämään heidän oveaan mut eipä avannut HOMO,ois ollut pari asiaa sanottavana mut vielä me tossa pihalla nähdään!! GRRRRR!

Sehän on kun meidän naapuri, eilen kyllä huuti ja laulo pihallaan kännissä mutta meidän lapset ei sais inahtaakaan, paiskoo oviaan ja kiroilee että ainako ne huutaa ja ei kotonaan saa rauhassa olla.

Ai hitsi, kerro sitten myöhemmin miten juttu tosta etenee, et kai aio jättää tohon??? Kyllä savu nousee täällä korvista kun ajattelen tuota typerää naapurianne!

Alkuperäinen kirjoittaja myötäeläjä:
Ai hitsi, kerro sitten myöhemmin miten juttu tosta etenee, et kai aio jättää tohon??? Kyllä savu nousee täällä korvista kun ajattelen tuota typerää naapurianne!

Juu en tosiaan jätä. Mä oon normaalisti oikeinkin rauhaa rakastava immeinen mut niiiiin vittumainen kun sille päälle satun ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eilen illalla, jatkuen myöhään yöhön, seinänaapurissamme vastaanotettiin jussia oikein olan takaa. Porukkaa oli parvekkeella enemmän kuin laki sallii ja meteli sen mukainen. Meno hiljeni vasta joskus 2:n jälkeen kun vieraat lähtivät. Meillä on sisällä niin tukalan kuuma että oli pakko pitää parvekkeen ovea illalla auki ja naapurin bilemeteli kuului meille niin kovana että ei meinannut välillä telkkarista ääntä kuulla ja kerran lapset heräsivät kun päättivät nuo kännikalat alkaa laulamaan karaokea. Olen ollut sitä mieltä että jos asuu kerrostalossa niin tietyyn rajaan asti pitää sietää elämisen ääniä ja koska eilen oli juhannus, en halunnut olla ilonpilaaja vaan tyydyin napisemaan täällä yksikseni. Normaalina iltana olisin todellakin ollut hakkaamassa naapurin oven takana jos ois ollut samanlainen meteli.
No, tänä aamuna sitten oltiin lasten kanssa tossa pihalla (kello oli n. 10 eli ei enää mikään kukonlaulun aika) ja lapset laskivat liukumäestä ja tietysti vähän metelöivät ja nauroivat siinä niin tämä armas karaokeisäntä tukka pystyssä karjuu parvekkeeltaan että "Etkö sä saatana saa niitä pentujas hiljaseks milläään, teen teistä perkele vielä valituksen!" Ja häipyi takas sisälle. Menin jyskyttämään heidän oveaan mut eipä avannut HOMO,ois ollut pari asiaa sanottavana mut vielä me tossa pihalla nähdään!! GRRRRR!

sinuna menisin ihan oikeasti maanantaina puhumaan tuosta isännöitsijälle.
ei kato sitä onko juhannus vai ei säännöt samat.
ja jos et valita olet itse silmätikkuna, ja myöhemmin sinun turha tästä jussi yöstä valittaa.
tiedän kokemuksesta kun itekin kerrostalossa.
kovasti yritetään pois täältä heti kun kiva oma asunto löytyy

Isännöitsijälle puhun kyllä maanantaina, saanpahan ainakin oman kantani tuotua esille ennen kuin tuo urpo oikeasti yrittää jotain valitusta tehdä. Mietinpä vaan että ei kai siitä OIKEASTI voi valittaa että lapset leikkii äänekkäästi pihalla?! Mä en ainakaan rupea lapsia pihalla hyssyttelemään kun ne ei mitenkään epänormaalin kovaa ääntä pidä. Ihan normaaleja leikkimisen ääniä. Ja jos ne on kielletty ja tuon urpon valitus otetaan todesta niin vaadin että taloyhtiön järjestyssääntöihin kirjoitetaan että lasten leikkiminen pihan leikkialueella kielletty.

Voi VI**U mikä äijä!! huh huh. se on aina noi juopuneet ihmiset sellaisia et he kyl saavat pitää meteliä, kun ovat humalassa, tai on juhannus, vappu ym. Mutta jos lapset normaalisti pitää ääntä se on kauheaa... valituksen paikka!! Ei voi olla totta!!

Alkuperäinen kirjoittaja jansku32:
mä ainakin oisin menny sanomaan niille jo illalla tai sit soittanu kytät...
ei sillä ois varaa ollu huutaa sulle :kieh:
tommoset ottaa päähän....

Se muakin nyt jälkikäteen ottaa päähän etten soittanut saman tien kyttiä. Eiii, mun piti hyvää hyvyyttäni kuunnella helvetin ruman miehen laulamaa "Aikuista naista" ja muita hittejä...

mistähän se muuten johtuu,et aina näissä kerrostaloissa on sellasia asukkaita,joiden mielestä lasten kuuluu leikkiä ääneti pihalla?en siis tarkoita,et siellä tai sisälläkään saa huutamalla huutaa,mutta tokihan ääniä saa kuulua..meilläkin eilen yks setä eilen iltapvällä huuti tossa pihalla lapsille;perkele hiljaa,ei tarvii huutaa..lapset vaan sai keinuissa kovat vauhdit ja sen takia hiuhkuivat onnessaan..

Meijän naapuri oli saanut jostain pokattua itelleen naisen ja jestas että olikin kovaäänistä seksiä siellä viime yönä. Sitten se äijä vielä lähti parvekkeelle "jäähdyttelemään" ja selosti siellä sille naiselle moneen kertaan kuinka hurjaa menoa se oli. Kyllä taatusti puoli taloa kuuli, että se oli saanut. Jestas mä inhoan sitä tyyppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vieras:
Meijän naapuri oli saanut jostain pokattua itelleen naisen ja jestas että olikin kovaäänistä seksiä siellä viime yönä. Sitten se äijä vielä lähti parvekkeelle "jäähdyttelemään" ja selosti siellä sille naiselle moneen kertaan kuinka hurjaa menoa se oli. Kyllä taatusti puoli taloa kuuli, että se oli saanut. Jestas mä inhoan sitä tyyppiä.
:o :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
sillä tais olla aika kova kankkunen...!

Olkoon vaikka vatanen ;) Näkyi äsken hiipivän kotiinsa taas kylki edellä, lähden nyt metelöimään tohon hiekkikselle siinä toivossa että yrittää nukkua!

Käy vetäisemässä pari 'Aikuista naista' naaprin iloksi, kun on kerran suosikkilaulu...

Yhteistyössä