kosteusvoiteista tietävät huom!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinttikoira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinttikoira

Vieras
mulla pintakuiva sekaiho. nyt käytössä aco face sekaiholle tarkoitettu kosteusvoide yöksi ja aamulla laitan Natuvive Olive Protect Day Cream voidetta. mutta nyt iho alkanut hilseilemään ja kiristelemään ilkeästi. vaikka iho alkaa kiiltää nopeasti se silti kiristää ja meikki näyttää pahalta kuivalla iholla. ja silmien alle meikki kasaantuu juonteisiin.

missä siis vika? mihin kosteusvoiteeseen vaihdan, ostanko kuivan ihon voiteen?

Mä sanoisin, että tuo yövoide ei ole sulla tarpeeksi hoitava näin talvella. Sekaihon voiteet on usein pikemminkin kuivattavia kuin kosteuttavia... Onhan sekaiho normaalista astetta "rasvaisempi ja ongelmallisempi". Mulla on juuri pintakuiva sekaiho ja näin talvella mulla on kuivan ihon yövoide. Kesäisin sitten kevyempi geelimäinen voide.

Mulla on samanlainen iho, enkä kuitenkaan voi käyttää kuivanihon tuotteita koska ovat "rasvasia" muttei niin kosteuttavia. Pintakuivalle iholle apteekissa neuvottiin mulle Vichyn Thermal Balm (Aqualia). Valkoinen pumppupullo jossa sininen pumppuosa. Aivan uskomattoman kosteuttava ja sen jälkeen ei oo kyllä kuivuudesta tietoa! Voi käyttää myös kasvonaamiona.

Muistatko kuoria ihoa? Ei kosteusvoiteista ole iloa tai apua jos kuollut solukko jököttää pinnalla...

Muista kuoria, kosteuttaa ja ravita sekä sisäisesti että ulkoisesti. Juo nestettä ja D-vitamiinikin voisi auttaa....

lancomen hydra zen neurocalm voidetta nii johan rupee pakkasen jäljet taittuun. törkeen kallista mutta mulla ollu sen arvosta. päälle meikkivoiteeksi HR color clone subli-mat, se ei ikinä paakkuunnu vaik ois vähä kuivaki alusta.

Mulla on samanlainen iho, enkä kuitenkaan voi käyttää kuivanihon tuotteita koska ovat "rasvasia" muttei niin kosteuttavia. Pintakuivalle iholle apteekissa neuvottiin mulle Vichyn Thermal Balm (Aqualia). Valkoinen pumppupullo jossa sininen pumppuosa. Aivan uskomattoman kosteuttava ja sen jälkeen ei oo kyllä kuivuudesta tietoa! Voi käyttää myös kasvonaamiona.

melko kallista ostaa vain kokeilumielessä.

[QUOTE="a p";23234331]melko kallista ostaa vain kokeilumielessä.[/QUOTE]

n. 24 e on purkilla hintaa. Tosin jos ei kokeile ei voi tietää mikä omalle iholle sopii. Kysy apteekista, jospa he siellä osaisivat auttaa ja näkevät millaista kosteutusta tarvitset.

n. 24 e on purkilla hintaa. Tosin jos ei kokeile ei voi tietää mikä omalle iholle sopii. Kysy apteekista, jospa he siellä osaisivat auttaa ja näkevät millaista kosteutusta tarvitset.

kävin ostamassa tuota voidetta, 26€ maksoi. tosin sain kaupan päälle kosteuttavan naamion, siis ihan sellaisen ison purkin. että ei pöllömmin.
kävin ostamassa myös tuota jojobaöljyä. sillä kun näköjään useampikin käyttökohde, ensimmäinen osoite on pojan kuivat jalat ja kyynärpäät ja posket.

Tuossa oli että jojobaöljyä vois käyttää hiuksiinkin. mutta aitetaanko kuiviin vai kosteisiin hiuksiin ja huuhdotaanko pois vai pestään shampolla? ohjeet hiustenhoitoon olis kiva jos kuka kokeillu.

Nostan, jos jollain olis kokemusta tuosta jojobaöljystä hiusten hoidossa.
käsiin sitä laitoin, enkä muista millon olis mun korppukuivat kädet ollu näin pehmeät =O