Kosteussuojatut haalarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anmari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anmari

Jäsen
10.08.2006
49
0
6
Pitää taas pikku hiljaa alkaa katselemaan tyttärelle kevääksi haalaria. Kosteussuojatun meinasin hommata. Haluaisin vähän tietää, mitä merkkejä löytyy? Ja minkä hintaisia ovat? Mikä on hyvä merkki ja mikä ei? Kokemuksiakin tahtoisin kuulla.

Meil oli viime vuonna vk-haalarina Reimatecin haalari, 90 egen hujakoilla taisi olla hinta. Hyvä puku, toimi niin kuin luvattiin (=piti tuulta ja vettä ja hylki likaa).

Nyt on talvihaalarina Lassietec, ja meinasin katsella samanmerkkistä vk-haalaria täksi kevääksi, jos nätti löytyy. Halvempi merkki (toppahaalari 59 ?) kuin Reimatec, mutta ainakin tämän kokemuksen ja kavereiden kertoman mukaan ihan yhtä hyviä.

Toivottavasti tästä(kin) ketjusta ei tuu Reimatec vastaan muut -tappeluketjua. Mun mielipide on, että merkistä on turha maksaa, mutta jokainen maksakoon mistä haluaa. Mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Meil oli viime vuonna vk-haalarina Reimatecin haalari, 90 egen hujakoilla taisi olla hinta. Hyvä puku, toimi niin kuin luvattiin (=piti tuulta ja vettä ja hylki likaa).

Nyt on talvihaalarina Lassietec, ja meinasin katsella samanmerkkistä vk-haalaria täksi kevääksi, jos nätti löytyy. Halvempi merkki (toppahaalari 59 ?) kuin Reimatec, mutta ainakin tämän kokemuksen ja kavereiden kertoman mukaan ihan yhtä hyviä.

Toivottavasti tästä(kin) ketjusta ei tuu Reimatec vastaan muut -tappeluketjua. Mun mielipide on, että merkistä on turha maksaa, mutta jokainen maksakoon mistä haluaa. Mun mielestä.

Meidän Lassietec on yhden kerran tän talven aikana päästänyt housujen saumoista läpi. Silloin oli aika märkää. Muuten toiminut tosi hyvin. Reimatecistä ei kokemusta, joten en voi verrata.

Itse olen ajatellut että 50 euroa olisi maksimi hinta. Meinasin sitten ensi syksynä satsata enemmän talvivaatteisiin.

Mitä mieltä olette Remusta? Onko kokemuksia? Minkä hintainen on noin suunnilleen?

Meillä on ollut Remua, Reimateciä, Lassieteciä, Jonathania, Everestiä. Kaikki hyviä. Kaikki pitää vettä ja kestää.
50 egellä saisi varmaan Lassietecin vk-haalarin. Remut maksaa jotain 80 euron tienoilla, Reimatec on 129? ainakin ne haalarit joita katselin.

Talvella meillä käytössä on lenne active haalari. Tyytyväinen olen ollut. Ei ole ollut tytöllä kertaakaan sisävaatteet märkänä tai päästänyt läpi. Löytyyköhän Lenneltä välikausihalaria? Ja mikähän olisi hinta?

Alkuperäinen kirjoittaja anmari:
Itse olen ajatellut että 50 euroa olisi maksimi hinta. Meinasin sitten ensi syksynä satsata enemmän talvivaatteisiin.

Mitä mieltä olette Remusta? Onko kokemuksia? Minkä hintainen on noin suunnilleen?

Meillä on nyt 3v:llä ollut vallan Remua. On hyvä ja toimiva haalari. Talvihaalari maksoi 79e, välikausihaalarit on samoissa hinnoissa. Kaikkein halvimmalla saa marketeista ( cittari, prisma ) joskaan niissä ei sitten ole värivalikoimaa kun tyyliin yksi tytöille ja yksi pojille. Cittarissa esim. on joka kevät/talvi ollut haalarit vielä niitten normaalihinnoista jossain vaiheessa alennuksessa plussakortilla, eli ei kannata heti mennä ostamaan, kun ne haalarit myyntiin tulevat.

Ite lanssa menossa hakee tytölle joka kesällä 7v niin 2 osasta pukua.. kun sama puku sitten koulussakin on syksyllä.. lenneä tai remua.. remu ollut nyt tähän asti käytössä.. ja olen todella tyytyväinen.. 2 pukuina(kirppiksiltä ostettuina) on ollut reimateciakin.. polvet paikattuina menee pihalla eikä kertaakaan ole kastunut.. et sekin saattaa olla vaihtoehtona meille.. jos hyvät värit löytyy puvuista..

Yhteistyössä