O
"Ongelma"
Vieras
Olen aina naureskellut näille reimatekkivauvoille, mutta nyt pitää tarkistaa omaa kantaa.
Meillä on 6 kk vanha vauva, joka on juuri alkanut kontata ja nousta pystyyn eikä yhtään viihdy vaunuissa muuten kuin nukkuessaan. Lisäksi on kaksivuotias esikoinen, joka totta kai ulkoilee pari kertaa päivässä.
Esikoisen kohdalla äitiyspakkauksen haalari riitti ekaksi talveksi, kevätvauva hänkin. Mutta nyt olen huomannut, että sehän kastuu jo tihkusateessa kun vauvaa pitää välillä ulkoillessa ottaa rattaista syliin.
Onko kellään kokemuksia kosteussuojatuista haalareista noin pienellä? Voiko reilu puolivuotiaan pistää talviseen maahan mönkimään, vai tuleeko kylmä?
Ja mikä ihmeen koko pitäisi ottaa? Vauva on 68 senttiä pitkä ja tosi laiha. Koon 70 puolipotkarit tipahtavat lattialle, kun kaveri konttaa eteenpäin.
Meillä on 6 kk vanha vauva, joka on juuri alkanut kontata ja nousta pystyyn eikä yhtään viihdy vaunuissa muuten kuin nukkuessaan. Lisäksi on kaksivuotias esikoinen, joka totta kai ulkoilee pari kertaa päivässä.
Esikoisen kohdalla äitiyspakkauksen haalari riitti ekaksi talveksi, kevätvauva hänkin. Mutta nyt olen huomannut, että sehän kastuu jo tihkusateessa kun vauvaa pitää välillä ulkoillessa ottaa rattaista syliin.
Onko kellään kokemuksia kosteussuojatuista haalareista noin pienellä? Voiko reilu puolivuotiaan pistää talviseen maahan mönkimään, vai tuleeko kylmä?
Ja mikä ihmeen koko pitäisi ottaa? Vauva on 68 senttiä pitkä ja tosi laiha. Koon 70 puolipotkarit tipahtavat lattialle, kun kaveri konttaa eteenpäin.