Koskettavin joululaulu?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
varpunen jouluaamuna, juuri sen tarinan takia mikä laulun takana on
Mikä tarina siinä olikaan takana? Olen kuullut sen, mutta pyyhkinyt muistista.

Itseänikin tuo laulu koskettaa, vaikka en onneksi ole joutunut kokemaan mitään tuollaista kauheaa. Nuorempana ja lapsena en tuosta laulusta tykännyt, mutta nykyisin kun on omia lapsia niin sitä jää kuuntelemaan kuitenkin.

vieras
Itse tykkään myös Jari Sillanpään Lapsuuteni Joulu kappalesta. Vaikka omat vanhempani, onneksi, ovat elossa niin silti laulu herkistää muistamaan ne lapsuuden joulut ja saa kyyneleen silmään. Ei kuitenkaan ole LIIAN haikea laulu kuten esim. varpunen jouluaamuna.

Jousimies( tyttö)
Alkuperäinen kirjoittaja pöö;9126255:
minusta myös on kaunis ja koskettava joululaulu jossa tyttö käy äitinsä haudalla,,,
Tämä kyseinen joululaulu on Konstan joululaulu. Se kosketti myös minua todella syvästi, koska oma rakas äitini nukkui pois syksyllä. Ensimmäinen joulu ilman äitiä tuntuu ahdistavalta. Itkin ja kuuntelin Arja Korisevan laulamana sitä kirkossa joulukonsertissa. Varpunen jouluaamuna on toinen , joka on todella kaunis ja koskettava.
Hiljentykäämme joulunsanomaan ja rakasteaan niitä läheisiä ja rakkaitamme, mitkä vielä ovat keskuudessamme.

Yhteistyössä