koskeekohan tää tutkimus myös palstaa? Avioero tarttuu..

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010070411990033_lz.shtml

Täällä kun ollut paljon noita erojuttuja, niin tää artikkeli pisti silmään.
Pitäsköön poistua palstalta hyvän sään aikana. :whistle: :ashamed:
 
ok
Varmaan totta.. mä eilen sheenan aloituksen luettuani pelästyin ja varmistin mieheltä, ettei se ole ajatellut jättää mua, sheenalle kun se tuntui tulevan aivan puun takaa.
 
nih
Tällä palstalla saa ainakin sen vaikutelman, että ero on hyvä ratkaisu eikä esim. ulkopuoliselle ammattineuvojalle meno. Saa sen vaikutelman, että yyhoon elämä on parempi vaihtoehto kuin ongelmien ratkaisu.
 
vieras
Itse oon kyllä huomannut, että lähipiirissä sattuneet erot vaikuttavat minuun paljon. Ne säikäyttävät ja pistävät miettimään omaa suhdetta eri kantilta, varsinkin jos eronnut pari on omissa silmissä vaikuttanut onnelliselta.

Ja voihan se yhtäkkiä sinkkuuntuneen kaverin vapaampi elämä alkaa houkutella jos on omaan tilanteeseen yhtään tyytymätön. Tuttavien eroaminen varmasti myös rohkaisee toimimaan herkemmin kuin jos yhtään eroa ei lähipiirissä olisi.
 
vieras
piti vielä vastata alkuperäiseen kysymykseen... omalla kohdalla tuskin, kun palsta ei mulle ole henki ja elämä.. mutta niihin voi vaikuttaa, jotka tuntee toisia nikkejä paremmin ja viettää aikaa täällä paljon.
 

Yhteistyössä