No kuka hullu sinne kesällä meniskää...Kuollaan ensin kesällä näihin omiin helteisiin ja mennää sinne sit helmi/maaliskuussa vähän lämmittelee..![]()
Minä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No kuka hullu sinne kesällä meniskää...Kuollaan ensin kesällä näihin omiin helteisiin ja mennää sinne sit helmi/maaliskuussa vähän lämmittelee..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23989716:On ihan normia että heinä-lokakuu aikana on keskipäivällä yli 40 astetta lämmintä. Talvella kaikkea pikkupakkasista +25 (noin) asteeseen. Riippuu kui korkeella merenpinnasta on.
En ole käynyt ja tuskin ikinä menenkään.
Tukholma ja Tallinna on mulle sellasia kohteita että jos niissä ei oo käyny niin mun ilme on :O
Olen käynyt kerran, itseasiasssa viime syksynä.
Olin aina ajatellut etten menekään ja 40 vuotta ehti tulla ikää ennenku "olosuhteiden pakosta" meninkin.
Ei sillä, kiva reissu oli. Oltiin Puerto de la Cruzissa.
Minä ymmärrän hyvin sen, ettei kaikkia kiinnosta matkailu. Minuakaan ei kiinnosta esim. taide, oopperakonsertit, hienot ravintolat jne. ja jätän suosiolla nuo väliin. Tuskin sinäkään olet kiinnostunut kaikesta...