Koskakohan sitä alkaa näyttää ikäiseltään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Huvittaa vaan välillä...

Tänään taas kysyttiin Siwassa paperit :D Ostosten joukossa oli pari olutta, niin kassatäti katseli mua aikas epäuskoinen ilme kasvoillaan, ja tylysti kysäisi riittääkö mulla ikä. Joo riittää toki, 26vuotias olen :whistle:
Just alkuviikosta samassa Siwassa kysyttiin paperit, kun tupakkaa hain.

Ja välillä kun tuolla kylillä lapsen kans kävelee, niin mummut katselee kauhuissaan. Kerrankin yks mummeli tokaisi toiselle, että mihin tää maailma on menossa kun lapset tekee lapsia :laugh: Teki mieli kääntyä, ja sanoa että olin kyllä 25v kun tän esikoiseni sain.

Rupsahdankohan mä sitten joku kaunis kerta yhdessä yössä :whistle: :xmas:

Multa kysytään ihan kaikkialla paperit edelleen... Paitsi lähikaupassa kun myyjät ovat tuttuja :D Mulla ei ole mihinkään baariin mitään asiaa edelleenkään ilman lappuja.
Ja lasten kanssa kulkiessani huomaan joskus ihmisten katselevan mua arvioivasti. Muutaman kerran junassa tai puistossa on joku tuntematon jututtaja kysynyt, minkä ikäisenä oon saanut esikoiseni, joka on siis 3,5-vuotias ja ilme on ollut melko hauska, kun oon kertonut olleeni 24-vuotias :xmas:

Tää on jännä juttu. Omasta mielestäni näytän kuitenkin ihan ikäiseltäni (27-vuotias) :|

Silloin, kun lapset oli pieniä, oltiin kävelyllä ja kaksi mummoa rupes jutteleen, että on se vaan kumma, kun 15-vuotiaat nykyään väsää isättömiä lapsia ja sossu sitten ne elättää. Ja kaikki nää havainnot, kun työntelin lapsiani mäkeä ylös sisarusrattaissa. Huomautin asiallisesti, että rouvat hyvät saa valtiolta enemmän rahaa, kuin minun kotihoidontukeni on.. Ja sitten sain valituksen, kuinka huonosti nykyajan teinit käyttäytyy ;)
Joo ja en ollut 15 ja ei, sossu ei oo meitä koskaan elättänyt ja joo, mulla on mies...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Täällä palstalla alkaa. Ainakin, jos kuvan laittaa niin arvioidaan tosi vanhaksi, ihan vaan, jos on sanonut näyttävänsä nuorelta. ;)

Pitäiskö oikein koittaa :laugh: Tuomio vois olla rupsahtanut kotiäiti, joka on parhaat päivänsä jo nähnyt..

Muakin jaksaa naurattaa kun joka kerta kysytään paperit. En mä ihan teiniltä näytä vaikka oonkin babyface. Miehen kans oltiin kaupassa(kärryissä tyttö 1,5v. ja minä viimesilläni raskaana). Jotkut mummelit kans päivittelivät että mitä tostakin tulee kun lapset tekee lapsia- purtiin kyllä huulta miehen kans... minä siis 29 ja mies 30v.

Jos me nuorekkaat näytetään sit 50-kymppisinä 30-kymppisiltä? Niinkun mun äitiäni 59v. luullaan jatkuvasti 45-vuotiaaksi...

Multa kans kysytään melkein aina paperit kun tupakkaa tai alkoa ostaa, ja oon 27v B) Ja muutenkin puolitutut ja tuntemattomat pitää tosi nuorena. Välillä ärsyttää ja välillä taas ajattelee että onneks on hyvin säilynyt :D

Mä oon 31, viimeks tänään kysytty Alkossa paperi kun ostin vinkkua.

...ja suoraan sanottuna ketuttaa. Minkä ihmeen takia tän ikänen haluais näyttää teiniltä?

varmasti rupsahdat aika nopsaa kun rupsahtaminen alkaa. Vanhempi siskoni ollu aina babyface ja kokenut samaa tonne 35v asti siis kyselty papereita ja kukaan ei usko että hän on ollut 3 lapsen äiti ja esikoisen saanut 23v. Aina pidetty kakarana. Nyt hän on 37v ja näyttää ikäistään vanhemmalta. Ja se rupsahdus tuli nopeasti. En tavannut siskoani 6 kk ja kun nähtiin taas tossa kesäkuun lopulla voi jestas kuinka se oli vanhentunut. Säikähdin että se on sairastunut johonkin ja kysyin heti mitä sulle on tapahtunut, oletko sairas? Mutta ei mitään se oli yksinkertasesti rupsahtanut. En tietenkään sitä hälle sanonut mutta jestas!

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:

...ja suoraan sanottuna ketuttaa. Minkä ihmeen takia tän ikänen haluais näyttää teiniltä?

Oho, taisin vetää tän ketjun pohjat. Olen säälittävä...

Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Multa kans kysytään melkein aina paperit kun tupakkaa tai alkoa ostaa, ja oon 27v B) Ja muutenkin puolitutut ja tuntemattomat pitää tosi nuorena. Välillä ärsyttää ja välillä taas ajattelee että onneks on hyvin säilynyt :D

27 mullakin syyskuussa tulee täyteen =)
Ja sitten vielä kun mä olen tämmönen lyhyt (157cm), ja tosiaan naamaltani aika teinin näköinen, niin varmaan monet nuoremmaks luulee.

Onhan se tietty välillä hiukan jopa imartelevaa, kun noita papereita kysellään :D

Viimeistään 40 vuotiaana alkaa näyttämään ikäiseltään. Näin ainakin minun kohdalla. Olen aina ollut nuoren näköinen ja kun olen esim kertonut että minulla on sen ja sen ikäiset lapset, ovat ilmeet olleet sellaisia; en usko. Mutta joo, nyt kun 40 tuli täyteen alkaa jo näyttämään aikuiselta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:

No kyllä mä ainakin haluaisin näyttää.

Miulta on kans kysytty melkeen aina paperit... Nyt alkaa ahistaa kun mies ja velipoika just tossa totes että onpa aika "aikuisen" näkönen Look miulla... :o :o :o (toisinsanoen , tätimäinen)

* alkaa repiä vaatekaapista toisia vaatteita *

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:

27 mullakin syyskuussa tulee täyteen =)
Ja sitten vielä kun mä olen tämmönen lyhyt (157cm), ja tosiaan naamaltani aika teinin näköinen, niin varmaan monet nuoremmaks luulee.

Onhan se tietty välillä hiukan jopa imartelevaa, kun noita papereita kysellään :D

Minä oon 153cm :laugh: kai ne ajattelee ettei toi ole raukka vielä ees kasvanu täyteen mittaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Mun mutsi oli liki 50, kun alkossa kysyttiin paperit...

Oho! Nuorekas äiti =) Tossa vaiheessa voiskin olla jo tyytyväinen, kun papruja kysellään.

Se hämmenty eikä ensin tajunnut, että myyjä on tosissaan :laugh: . Kyllä se sitten näytti, kun hämmennyksestä selviytyi.

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Minä kohta 30 ja papereita kysellään. Moni luulee 18 - 20 vuotiaaksi B) B) Pukeutuminenhan vaikuttaa paljon . :)

Jep, eikä välttämättä auta asiaa yhtään, jos joskus satut käymään kaupassa saparot päässä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Minä kohta 30 ja papereita kysellään. Moni luulee 18 - 20 vuotiaaksi B) B) Pukeutuminenhan vaikuttaa paljon . :)

Jep, eikä välttämättä auta asiaa yhtään, jos joskus satut käymään kaupassa saparot päässä :laugh:

Joo, ei ne saparot kyllä auta. Se on se naamavärkki mikä vaikuttaa !!!

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
hitsi kun uskaltais oman kuvansa laittaa niin sais kuulla minkä ikäiseltä näyttää.. 31 on kuitenkin jo lasissa..

Mää oon luvannu itelleni, että pärstääni en ala täällä esitteleen :D

Mutta laita sä :xmas:

Yhteistyössä