Koskakohan alkaa helpottaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Monta vuotta sitten seurustelin miehen kanssa joka ihan ammatikseen huijasi naisilta rahaa..Olin niin "rakastunu" ja uskoin kaikki ne tarinat ja pilvilinnat jotka se loi mun mieleen..
Nyt vuosien jälkeen on oikeus edessä ja pelottaa,yöt nään painajaisia,päivät pelkään et se tulee oven taakse tai kadulla vastaan..Mulla on nyt oma perhe ja olen onnellinen mut suututtaa,pelottaa...
Meitä naisia on ainakin 20 ja kyseinen herra ei ole ikinä tehnyt verollista työtä vaan elänyt naisten rahoilla, kuinka mä uskoin sinisilmäsesti ne tarinat,valheet ja kaikki..
Samaanaikaan sillä on aina muutama nainen, tietysti eri kaupungistä..
Hän sanoi sairastavansa synnynnäistä sairautta ja annoin muka rahaa lääkkeisiin ja p.askat..
Pelottaa ehkä että lapsella on vaara ku tämä ihminen osaa olla väkivaltainenkin..
Oli pakko vain jonnekki purkaa kun en viitsisi jankata siitä kokoajan miehelle ja kavereille...
toivottavasti pian alkaa helpottaa ja varsinki pelko lähtisi..

huomaa että sua onk ovasti loukannut, ja vaikka kuinka puhuisit kavereilles yms. et varmaan saa purettua pahaa oloasi tarpeeksi, jotta voisi alkaa helpottaa.

annatko itsellesi anteeksi sen että tulit huijatuksi? syytätkö itseäsi tapahtuneesta?

muista että saman on kokenut ainakin 20 muuta naista, jotka eivät varmaan millään lailla eroa sinusta, ja varmasti tuntevat aivan samoin.
sinun painajaisesi ovat niitanneet mieleesi pelon.se on luonnon tapa suojautua, ja ei ole mitään hävettävää tuntea pelkoa.

koeta kestää. kun mies on turvallisesti muurien sisässä, voit hengittää taas vapaammin. :hug:

Niin jos on ikinä istumassa sielä muurien sisällä..
Kyllä mä osittain taidan itseäni syyttää,olin tyhmä,miksi uskoin..Moni varotti mut olin vaan niin sokea sen miehen kanssa..Hommansahan se osaa kun on tehnyt tuota n.10vuotta ja nyt vasta jäi kiinni..
Haluaisin vaan jo kokonaan oman elämän ja en haluaisi nähdä häntä, mut eteen on oikeudessa mentävä..mun oikeus taitaa mennä itkien ja huutaen...mut jospa pystyisi hillitä

Yhteistyössä