koskahan tulee H&M:n syksyn/talven kuvasto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tilaisin

Vieras
Odotan jo, että tulisi niin pääsisin tilailemaan pitkiä kalsareita, toppatakkeja ym. talvikampetta lapsilleni. Eipä niitä kyllä tuolla verkkokaupassakaan vielä näy... Mulla on vaan jotenkin sellainen muistikuva, että aikaisempina vuosina kyseiset tuotteet olisi jo tulleet myyntiin, mutta voin muistaa väärinkin.

Jos sen on kerran tilannut, tuleeko se automaattisesti uudestaan? Vai pitääkö taas mennä h&m;n sivuilta tilaamaan? Olen tilannut nettikaupasta vaatteita, joten jotkut tiedot heillä on.

Toi on ärsyttävää, joinakin vuosina olen saanut jo keväällä ennakkosyyskuvaston, tänä vuonna en. Vähän "epäreilua" että osa asiakkaista saa, osa ei. Itse olen kuitenkin melko ahkera tilaaja...

Odotan jo, että tulisi niin pääsisin tilailemaan pitkiä kalsareita, toppatakkeja ym. talvikampetta lapsilleni./QUOTE]

Kai muistat, että kun tilaat näitä epäeettisiä tuotteita lapsillesi niin ne on tehnyt Aasiassa joku toinen lapsi surkealla palkalla olemattomissa työoloissa. Ai niin, mutta EIHÄN SUA KIINNOSTA KUTEN TUSKIN KETÄÄN H&M-TILAAJAA! Vitun vastuuttomat paskat. Yhtä hyvin voisit laittaa omat lapsesi vaatekomeroon vaatteensa väsäämään. Säästyisi sentään luontoa, kun ei tarvitse kuljettaa niitä vaatteita ympäri palloa.