Koskahan on mun vuoroni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Eikä ihan string-mallia tainneet olla? :whistle: Jos noinniinku tehokkuuden kannalta aattelee...
Eivät olleet. Oli junnun pitkälahkeiset. Pyykkipojalla kiinnitin lahkeet tätteröksi päälaelle.

Harmi ettei meidän kämpässä kukaan käytä pitkälahkeisia - mä olisin halunnut kertoa tämän vinkin isännälle jolla on tulevana vkl edessä keittiön maalaus :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Eikä ihan string-mallia tainneet olla? :whistle: Jos noinniinku tehokkuuden kannalta aattelee...
Eivät olleet. Oli junnun pitkälahkeiset. Pyykkipojalla kiinnitin lahkeet tätteröksi päälaelle.

repesin :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

joo suorita se katonmaalaus loppuun...pian ;)

tai niin no... eipä jäisi anoppi-kokelas unholaan ihan heti, kun tapaa ensi kerran...maalaamassa kattoa kalsarit päässä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Poju hakee hyväksymisiä ensin muualta ja tuo sitten vasta heilan muorin eteen, pelaa katos varman päälle :D ja tuo tilanne voi tulla eteen vaikka kuinka nopsaaan B)
Ihan hyvä, että hakeekin. Tekee hyvää junnulle. Junnu ei nimittäin tiedä, että mä tiedän. Eikä sitä, että olen hyväksynyt varauksetta "miniäkokelaani" jo yli kuukausi sitten likan kerrottua mulle tästä nuoresta neidistä :D

:)

Kyllä se vaan taitaa niin olla että se äiti on varsinkin poikalapselle aikaslailla tosi tärkeä

:D

Toivottavasti joskus meilläkin näitä tilanteita noiden poikien kanssa tulee..

Muuten,oliko se salomonkadun chicos jossa silloin vuonna yks ja kaks rehvattiin?Kovin koitin kartasta katsoa että olisko se se ollut,siinä rautatieaseman kupeessa....

*varaisin pöytää*

T:Täystoope

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
:)

Kyllä se vaan taitaa niin olla että se äiti on varsinkin poikalapselle aikaslailla tosi tärkeä

:D

Toivottavasti joskus meilläkin näitä tilanteita noiden poikien kanssa tulee..

Muuten,oliko se salomonkadun chicos jossa silloin vuonna yks ja kaks rehvattiin?Kovin koitin kartasta katsoa että olisko se se ollut,siinä rautatieaseman kupeessa....

*varaisin pöytää*

T:Täystoope
Salomonkadun Chicoshan se.

Joo, exäkin on tän tytön jo tavannut, mä lienen viimeinen listalla :/ Ehkä se pojan äiti tytölle ja tytön isä pojalle on ne "hankalimmat" kohdattavat. Kyllä mä itsekin muistan about junnun iässä, että kundikaverin isä oli ihan helppo juttu, mutta kundikaverin äitiä pelkäsin kuin viisaudenhampaan poistoa ilman puudutusta. Voihan se olla siitä tytöstäkin kiiinni, että olen listan viimeisenä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi kun itsekin saisi joskus noita aikoja elää. tuntuu, että mikä vaan voi mennä pieleen lasten kanssa.
Kiva juttu että junnu on löytänyt tytön.
Monet asiat voi mennä pieleen, mutta kun tekee parhaansa ja toivoo parasta, niin sen enempää ei voikaan tehdä

=)

Yhteistyössä