Koskahan on mun vuoroni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Junnu tuli töistä tullessani ulko-ovella vastaan ja oli niin viimesen päälle, NIIN VIIMESEN PÄÄLLE, että oikein hymyilytti. Kavereitaan oli kuulemma menossa tapaamaan :whistle: Aamulla kuulin isältäni, että tämä "tyttösotilas" on esitelty jo ukille. Milloinkohan on mun vuoroni? *miettii, pitäisikö pistää vauhtia tähän remonttiin ja suursiivoukseen*

:D Malttia, malttia... eiköhän se päivä tule aikanaan

"Sä olet nyt isoäiti, kato, tässä on mun vaimoni, ette olekaan vielä tavanneet ja tässä kolme vanhinta lastamme, kaksoset ovat toisella isoäidillä kylässä..."

Oioi, nyt äkkiä leipasemaan pakastin täyteen pullaa ja kaakkua - tilaisuus voipi tulla hyvinkin äkkiä :D

...ja toivottavasti sitten tuleekin virallisesti, ettet joudu yllättämään heitä mistään sohvannurkasta hempeilemästä :whistle:

No, mä esittelin mun mieheni ihan ensimmäiseksi mummulleni. :)
En mitenkään tietoisesti valinnut niin, mut mummu sattui olemaan "esittelykierroksella" ekana paikalla, sitten olikin äidin vuoro.
Että pian varmaankin on sun vuorosi. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
KÄÄK!!!!! Pitääkö mun ihan oikeasti tartua siveltimeen ja ruveta jatkamaan remppaa? *PANIIKKI..PANIIKKI*

No tottakai :o

Ethän sä tahdo että kun Junnu astelee kotiin tämä kyseinen miniäehdokas käsipuolessaan, on vastassa kokonaisvaltainen kaaos ja vielä remonttihaalareissa häärivä takkutukkainen anoppihahmo?

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
KÄÄK!!!!! Pitääkö mun ihan oikeasti tartua siveltimeen ja ruveta jatkamaan remppaa? *PANIIKKI..PANIIKKI*

Ethän sä tahdo että kun Junnu astelee kotiin tämä kyseinen miniäehdokas käsipuolessaan, on vastassa kokonaisvaltainen kaaos ja vielä remonttihaalareissa häärivä takkutukkainen anoppihahmo?

Vielä kun tuo nainen on paljastanut mitä sillä on ollut päässä kun maalaa kattoa niin voi olla parempi että aloittaa rempanteon nyt yötyönä

;)

repesin :laugh:

Ei mut Keittiönoita oikeesti.. eiköhän se siu vuorosi kyl sieltä tule.. malttia malttia.. :) eiköhän se tapahtu nopeammin ku osaat arvatakkaan.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:

Vielä kun tuo nainen on paljastanut mitä sillä on ollut päässä kun maalaa kattoa niin voi olla parempi että aloittaa rempanteon nyt yötyönä

;)

Mitämitä, kerro heti mulleki :saint: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:

;)

Mitämitä, kerro heti mulleki :saint: :saint:

mulle kaa

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Poju hakee hyväksymisiä ensin muualta ja tuo sitten vasta heilan muorin eteen, pelaa katos varman päälle :D ja tuo tilanne voi tulla eteen vaikka kuinka nopsaaan B)
Ihan hyvä, että hakeekin. Tekee hyvää junnulle. Junnu ei nimittäin tiedä, että mä tiedän. Eikä sitä, että olen hyväksynyt varauksetta "miniäkokelaani" jo yli kuukausi sitten likan kerrottua mulle tästä nuoresta neidistä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikäs on strategia sille, että miten aiot miniäehdokasta ensitapaamisella kohdella? Oletko kohteliaan utelias, vai viekkaan utelias?
Enköhän mä pyri tekemään hänen olonsa mahdollisimman mukavaksi =) Juttelen mukavia, mutta en "tunkeudu".

Elät jänniä aikoja; minkähän näköinen tyttö on, minkälainen persoona..... =)

Ole ihan vain oma naturelli itsesi ja anna tulla vaikka kesken rempan, näkeepähän tyttö että anoppiehdokkaasta on moneksi. (ota kuitenkin ne kalsarit pois päästä )

Minä olin eka joka sain tavata tulevan miniän; istuin palstailemassa viinilasillinen nenän edessä kun nuoret marssi sisään ja poika sanoi: tuossa on mun äiti, se istuu juoruilemassa mammapalstalla...taas :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Ole ihan vain oma naturelli itsesi ja anna tulla vaikka kesken rempan, näkeepähän tyttö että anoppiehdokkaasta on moneksi. (ota kuitenkin ne kalsarit pois päästä )

Minä olin eka joka sain tavata tulevan miniän; istuin palstailemassa viinilasillinen nenän edessä kun nuoret marssi sisään ja poika sanoi: tuossa on mun äiti, se istuu juoruilemassa mammapalstalla...taas :whistle:
KAUHISTUS :o :o :o :o :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Nuo sanat voi kuulua junnunkin suusta :ashamed:

Olen nähnyt tytöstä valokuvia...likka kun vahingossa kuukausi takaperin lipsautti tytön irc-galleria nikin. Isäni mukaan tyttö on "suloinen kuin sokeripala". Ja onhan se, jos gallerian kuvia on uskominen.

Kalsareita mulla ei nyt ole päässä, mutta pitäisiköhän mun ottaa varmuuden vuoksi junnun pariton urheilusukka pois kädestäni? On vaan niin mukava ranteenlämmitin tollanen tuhanteen kertaan pesty froteesukka.

Kalsareita mulla ei nyt ole päässä, mutta pitäisiköhän mun ottaa varmuuden vuoksi junnun pariton urheilusukka pois kädestäni? On vaan niin mukava ranteenlämmitin tollanen tuhanteen kertaan pesty froteesukka.

Joo, kyl mie nyt kuule entistä painokkaammin hoputan sen rempan kanssa... KALSARIT?!! :o :D

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Joo, kyl mie nyt kuule entistä painokkaammin hoputan sen rempan kanssa... KALSARIT?!! :o :D
Kalsarit, kalsarit. Vai miltä kuvittelisit hiusteni näyttäneen ilman kalsareita päässä, kun katon olin saanut maalatuksi? Tukka olisi varmaan ollut ihan pilalla maalista.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

KAUHISTUS :o :o :o :o :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Nuo sanat voi kuulua junnunkin suusta :ashamed:

Olen nähnyt tytöstä valokuvia...likka kun vahingossa kuukausi takaperin lipsautti tytön irc-galleria nikin. Isäni mukaan tyttö on "suloinen kuin sokeripala". Ja onhan se, jos gallerian kuvia on uskominen.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: sie oot ihan pösilö :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

mää repesin tosta totaalisesti :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Kalsarit, kalsarit. Vai miltä kuvittelisit hiusteni näyttäneen ilman kalsareita päässä, kun katon olin saanut maalatuksi? Tukka olisi varmaan ollut ihan pilalla maalista.

Eikä ihan string-mallia tainneet olla? :whistle: Jos noinniinku tehokkuuden kannalta aattelee...

Yhteistyössä