koskahan ihmeessä tuol farmilla

fv
eiks ne pidä ostaa järjestyksessä? ettei saa 24x24 jos ei oo ensin 22x22... ainakaan mä en ole voinut kerralla mennä kuin yhden isommaksi. nyt siis mullakin 20x20. ja tosiaan kaikki paikat täynnä tavaraa... tahtoo tilaa!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
millä tasolla sä oot? Mä oon 15 ja oon laajentanu kaks kertaa :wave:

Tarttisitko naapureita, heitä yv :D
mä tarttisin sen 24x24.. mä oon jo lvl 31 ja pitäs saada isommaks .. nyt mulla on se 20x20
onkohan se 20x20 isoin saatavilla olevista? mul on se varmaan kans..

leveleitä taitaa olla 29 ja naapureita yli 50 |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja fv:
eiks ne pidä ostaa järjestyksessä? ettei saa 24x24 jos ei oo ensin 22x22... ainakaan mä en ole voinut kerralla mennä kuin yhden isommaksi. nyt siis mullakin 20x20. ja tosiaan kaikki paikat täynnä tavaraa... tahtoo tilaa!!!
eiku joo toi 22 tulee eka... aivan! joo mullaki varmaan 30 giftii odottamassa muttaku ei mul oo tilaa mihin niit tunkea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
millä tasolla sä oot? Mä oon 15 ja oon laajentanu kaks kertaa :wave:

Tarttisitko naapureita, heitä yv :D
mä tarttisin sen 24x24.. mä oon jo lvl 31 ja pitäs saada isommaks .. nyt mulla on se 20x20
onkohan se 20x20 isoin saatavilla olevista? mul on se varmaan kans..

leveleitä taitaa olla 29 ja naapureita yli 50 |O
joo naapureitaki o ripakopallinen! joo on toi 20x20 ja 22 tarttis seuraavaks.

onneks tuli uusia viljeltäviä et ees jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
millä tasolla sä oot? Mä oon 15 ja oon laajentanu kaks kertaa :wave:

Tarttisitko naapureita, heitä yv :D
mä tarttisin sen 24x24.. mä oon jo lvl 31 ja pitäs saada isommaks .. nyt mulla on se 20x20
onkohan se 20x20 isoin saatavilla olevista? mul on se varmaan kans..

leveleitä taitaa olla 29 ja naapureita yli 50 |O
joo naapureitaki o ripakopallinen! joo on toi 20x20 ja 22 tarttis seuraavaks.

onneks tuli uusia viljeltäviä et ees jotain.
joo tosi kiva, kun ne ei mahdu mihinkää :D
 
Onneksi navetta antoi vähän tilaa. Sopii 20 lehmää himpunverran pienemmälle tilalle kuin ilman navettaa, tai ainakin niin haluan uskotella itselleni.

Peltoplänttejä on nyt 410 kyllä niillä ihan hyvin pärjää ja puillekin on vielä "runsaasti" tilaa. Tosin eipä tuosta mitään haittaa olisi vaikka vähän enemmänkin tilaa olisi.
Peltojakin sais enemmän kun möis pois aidan yhdeltä sivulta.

Eli myykää kaikki turha pois ;) niin saa lisää tilaa.. Yhdessä vaiheessa myin aika paljon elukoita ja puitakin pois..

Tasolla 29 ja odottelen myöskin sitä 22x22 laajennusta..

Yksi naapuri puuttuu punaisesta ribbonista ;)
 
miten ihmeessä sulle mahtuu noin paljon plänttejä? :D mullon joku 200 vähä yli, taloja ja elukoita ja koneita ja puita lisäks. sekä aika paljon heinäpaaleja, mut niitäkin vois myydä nyt pois kun on kaikki ribbonit niistä...
 
Mulla taitaa olla 303 maaplänttiä ja loput menee elukoille, autoille, puille ja taloille. Joka sentti on käytössä lähes. Odotellen myös laajennoksia.

20*20 on 400, joten miten voi olla 410 plänttiä ja vielä jotain muutakin? no reunat on puolikkaita ton päälle.

Tänään saan 100 000 pistettä täyteen, ihan hetken päästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mulla taitaa olla 303 maaplänttiä ja loput menee elukoille, autoille, puille ja taloille. Joka sentti on käytössä lähes. Odotellen myös laajennoksia.

20*20 on 400, joten miten voi olla 410 plänttiä ja vielä jotain muutakin? no reunat on puolikkaita ton päälle.

Tänään saan 100 000 pistettä täyteen, ihan hetken päästä.
wow :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mulla on naapureita vasta 11, eikä kukaan kavereista ole halukas pelaamaan tuota peliä. Mutta tuntuu jotenkin hassulta, että pelin takia pitäisi hankkiä lisää fb-kavereita, en kuitenkaan halua, että puolituntemattomat näkevät profiilini. :/
sä voit tehä "oman profiilin" esim. pelikavereille. mulla on muutama tuttu tuol kenen en halua näkevän mitään tilapäivityksiäni tai puoliakaan kuvista. ja siihen samaan listaan laitan kaikki jo kaveripyynnön yhteydessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mulla on naapureita vasta 11, eikä kukaan kavereista ole halukas pelaamaan tuota peliä. Mutta tuntuu jotenkin hassulta, että pelin takia pitäisi hankkiä lisää fb-kavereita, en kuitenkaan halua, että puolituntemattomat näkevät profiilini. :/
sä voit tehä "oman profiilin" esim. pelikavereille. mulla on muutama tuttu tuol kenen en halua näkevän mitään tilapäivityksiäni tai puoliakaan kuvista. ja siihen samaan listaan laitan kaikki jo kaveripyynnön yhteydessä.
mites tuo käytännössä tapahtuu? :D
yksityisyysasetukset...
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
mä just laskin, mulla on 230 plänttiä ja yhtään ainutta ei mahdu jos en myy jotain :ashamed:

olis kiva nähä teiän farmien kuvia miten ootte laitellut kaikkia :D
mä ostin 2 dairyfarmia ja tungin lehmät sinne. loput myin.

kaikki elukkaribbonut on jo. säästin vaan pinkit ja ruskeet lehmät, vuohet ja lampaat, koska niist saa ihan hyvin.
 
tee ensin profiili (mene kavereihin, siellä limited profile ja luo uusi lista), nimeä vaikka "pelit" ja sen jälkeen mene asetukset, yksityisyys, profiili, siellä laita kaikkiin mihin haluat "mukauta" ja paitsi nämä ihmiset ja sit se listan nimi :D

tuliko tarpeeks sekavasti :p
 

Yhteistyössä