Koskaan en ole menkkoja näin odottanut ku nyt..PRKL

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
Mulla on siis viimeks menkat ollu huhtikuun alussa.. vaihdoin siinä pillerimerkkiä ja menkat jäi jostai syystä sit pois.. Oon tehnyt testejä negoja ja epäselviä tuloksia mut en ole raskaana. Sain tossa luvan aloittaa uudelleen pillerit ja lopetinkin sen jo.. tänään aloitin uuden levyn.. menkkoja ei näy.. Terkalla ja lääkärillä oon juossu.. Vielä syön levyn ja jos ei menkat ala ni pitää joku perkeleen hormonikuuri syödä et ne menkat sais tulee |O

Mua niin vituttaa |O |O |O :'(

Mksi sö niitä kaipaat? Jos et ole raskaanakaan tai yritä raskaaksi, niin ole onnellinen ettei niitä tule. Minipillereitä syödessäkin on aika normaalia että menkat jää tulematta. Mahtavaa.

Mulla sama homma :| Taas vaihteeksi. Viime kuussa tuli normaaliin aikaan. edellisestä kierrosta jäi yhdet kuukautiset väliin. Nyt taas odottelen alkaviksi. Totta kai heti alan myös raskauoireita itselleni kuvittelemaan..
tosin nyt on oikeastikkin rinnat kipeänä :o Eikä mulla menkkojen takia ikinä ole ollut.

Ja siksi toivon kuukautisia, ettei jatkuvasti tarvitse olla testejä ostamassa oman mielenrauhan vuoksi. Kondomit on ehkäisynä, mutta aina pelottaa.. entä jos..

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Mulla sama homma :| Taas vaihteeksi. Viime kuussa tuli normaaliin aikaan. edellisestä kierrosta jäi yhdet kuukautiset väliin. Nyt taas odottelen alkaviksi. Totta kai heti alan myös raskauoireita itselleni kuvittelemaan..
tosin nyt on oikeastikkin rinnat kipeänä :o Eikä mulla menkkojen takia ikinä ole ollut.

Ja siksi toivon kuukautisia, ettei jatkuvasti tarvitse olla testejä ostamassa oman mielenrauhan vuoksi. Kondomit on ehkäisynä, mutta aina pelottaa.. entä jos..

sama juttu.. nyt tullu 1,½-2kk välein ku lopetin pillerit.. ja muutaman testin varmuudeks tehny ..ku esim menny iltaa viettää ja juomaan..

Yhteistyössä