koskaan ajatelleeksi miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oletteko tulleet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oletteko tulleet

Vieras
että jos naisenne olisi tallettanut munasolun ja saisitte mahdollisuuden saada lapsen naisenne kanssa vielä sen jälkeen kun hän on kuollut?
ja mitä ajattelette tästä?

meillä tuli miehen kanssa puhetta tästä(ennestään 2 lasta)
että jos minä kuolisin nuorena ja miehellä olisi mahdollisuus vielä saada lapsi meidän geeneillämme niin hän miettimättä ottaisi tilaisuuden vastaan.
mutta ajattelinpa kysyä tätä teiltä muilta miehiltä,että mitä ajattelette tästä?

Siis tarkoitatko, että mies odottaisi lasta jonkun toisen naisen kanssa ja sinun munasolusi laitettaisiin tämän uuden naisen vatsaan?? Millään muulla keinolla mies ei voisi saada lastanne, kun olisit kerran kuollut etkä enää voisi synnyttää lasta, kohdunvuokraus ei ole laillista Suomessa. Sekin on toinen juttu, suostuuko kukaan nainen synnyttämään toisen naisen munasolusta tullutta lasta. Ja miksi ihmeessä miehesi haluaisi sinun lapsesi, jos itse kuolisit??? Teillähän on jo 2 lasta, miksi mies haluisi kolmen lapsen yh:ksi??Oletteko miettineen samaa asiaa toisinpäin, et jos mies kuolisi, tekisit lapsen hänen spermallaan?

no kirjoitinki minä että me mieheni kanssa olisimme TEKEMÄSSÄ niin?
kun sanotaan että on ollut puhetta jostain asiasta se EI MIELESTÄNI tarkoita sitä että NIIN TEHDÄÄN.

vai?

Tää on niin kiva kysymys, että tällähän voisi vaivata kansanedustajia. Kun tekevät uutta hedelmöityshoitolakia. Saisivat vähän lisää kuvioita ajateltavaksi. :D

Saanen kysyä herra vieras kyselijä,
että mitä vikaa on ajattelussa?
etkö itse koskaan mieti sellasia asioita mitkä saattas olla kummallisia tai toteutumattomia?
vähän sama ku ajattelis että jos sais mennä kauneusleikkaukseen niin mitä mä muuttaisin itsessäni....mutta sen asian ajatteleminen ei oo sama ku toteuttaminen.
tai miettiminen mitä on sen jälkeen kun on kuollut,en mä mene tappamaan itseäni saadakseni sitä asiaa selville.
on se nyt kumma kun ei saa ajatella mitää....
mä aika vahvasti epäilen että kaikki muut jotenki ajattelis paljo järkevämpiä juttuja kokoajan.
niin sanoppa tähän sitte vielä jotain niin laitan viestiäsitten takas..

ainiin ja mulle ei vaan toi kuolema ole kauheen hirvitävä asia.
sen verran sitä mun elämässä on ollut että en osaa ottaa sitä kauheana asiana vaikka se sattuukin.

Yhteistyössä