Koska yösyötöt loppuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli otsikon mukaisesti galluppia siitä, koska vauvasi alkoi nukkua yöt läpi ilman syöttöä? Ja alkoiko "itsekseen", vai pitikö vieroittaa yösyömisistä?

Oma vauva on 8 kk, ja imuttelee edelleen ainakin kaksi kertaa yössä. Pitäisköhän jo ruveta toimenpiteisiin...?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
eka lopetti yösyönnin 2kk iässä, toka 3kk iässä, kolmas 2kk iässä ja nelonen 6 viikon iässä. eli ylöuni 6-7h heräämättä.

Tätä lukee moni kadehtien.. :)

tiedän. en uskalla sitä monestikaan kertoa ihmisille. varsinkin jos kaverin lapset valvottavat niin pidän lärvin kiinni.

10kk iässä lopetettiin yösyötöt ja siihen loppui meidän yöheräämiset tai ainakin vähenivät tosi paljon. Itse tein lopetus päätöksen ja 3 yötä meni siinä että tyttökin tyytyi tilanteeseen.

eka lopetti yösyönnin 2kk iässä, toka 3kk iässä, kolmas 2kk iässä ja nelonen 6 viikon iässä. eli ylöuni 6-7h heräämättä.

tiedän. en uskalla sitä monestikaan kertoa ihmisille. varsinkin jos kaverin lapset valvottavat niin pidän lärvin kiinni.

Fiksu olet :flower:
nimimerkki Viime yönä tunnin välein syöttänyt ja kanniskellut 5kk tytärtä :$

Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:

Fiksu olet :flower:
nimimerkki Viime yönä tunnin välein syöttänyt ja kanniskellut 5kk tytärtä :$

kaikilla on jossain elämänsä vaiheessa hankalaa ja huolia on niin erilaisia. itse olen kait suurimman paskan niskaan tässä elämässä saanut 16 eka elinvuonna, joten yläkerrassa joku lienee mua lasten osalta armahtanut. hehee. voimia sinne!

Ekalta lopetin yösyötöt 11kk:n iässä. Toinen oli 1v8kk :D Ja piti siis vierottaa molemmat.

Ihan oman jaksamisen mukaan kannattaa nuo vieroitukset hoitaa. Siinä pari yötä menee valvoessa, mutta sitten ehkä saa nukkua paremmin. Meillä tosin esikoinen jatkoi yöheräilyjään, vaikka imetyksen lopetinkin. Vasta 4- vuotiaana nukkui ensimmäisen ehjän yön.

kyllä meilläkin nukutaan 6-7h heräämättä mut en mä laske että yösyönnit ois loppunu. siis 2kk ikäisestä näin ja nyt tyttö 5kk.

Meillä menee n. 5-6 tuntia putkeen ja poika on 2,5kk. Nukkunut aina tosi hyvin ja rytmi ollut kohdallaan. Saa iltavellin siinä klo 23-24 maissa ja nukahtaa välittömästi kun on syönyt. Siitä nukkuu n. viiteen aamulla jolloin syö taas pullollisen velliä ja nukkuu vielä n. neljä tuntia. Tunnen olevani onnekas, ensimmäinen lapsi kyseessä ja pelkään että jos toinen tulee niin kostautuu sitten tämä hyvä tuuri...

eka lopetti 7kk iässä ja toka lopetti 2kk iäsä,
esikoisen imetinkin vuoden ikäiseksi, mutta kuopus alkoi saamaan korviketta tissimaidon lisäksi jo 1kk ikäisenä, olisiko se sitten vaikuttanut siihen yöunien pidentymiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja tä?:

kyllä meilläkin nukutaan 6-7h heräämättä mut en mä laske että yösyönnit ois loppunu. siis 2kk ikäisestä näin ja nyt tyttö 5kk.

no tuosta noin kuukauden päästä ollut 8-9 h unia. minusta 7h uni pienelle vauvalle tarkoittaa yötä, jos hän ei herää syömään. voithan sinä laskea miten tahdot, tämä nyt vain on jostain kasvatuskirjasta.

Meidän kaksoset lopetti yösyömisen 3 kk ja 4 kk iässä. Ei siitä viitti juuri huudella...

Yhteistyössä