Koska voi laittaa jouluverhot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jouluverho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jouluverho

Vieras
Mulla kaikkia ihania punasia verhoja, ja jouluvaloja yms. Mutta en halua, että pidetään jonain vähä-älyisenä, jos jouluverhot on lokakuussa ikkunassa...Koska laitatte?

Itsekin mietin samaa... Mulla on tonttu-verhot ja ajattelin, että jos pyhäinpäivänä laittaisin kun ajattelin sillon ottaa myös kynttelikön esiin. Kuitenkin kun pesen ja silitän verhot, niin en viitsisi sitä muutaman viikon takia tehdä, vaan jos laittaisin tuosta marraskuun alusta sinne jonnekin tammikuun puoleen väliin...

itse jouluverhot ym koristeita ja valoja lokakuun viimeisenä v-loppuna. Marraskuu kun on jo sitä joulunodotusta, niin on se kiva että kotikin on jo vähän jouluinen. Joulukuussa sitten loput. Kaikki laittaa miten itsestä tuntuu, unohda mitä muut ajattelevat.

Mit-kä on JOULUVERHOT? Joulupukkisen kappaverhot? Kuusia? lahjapaketteja?

En ole tiennyt, että joku sellasiakin... No.. Älä laita ollenkaan. Kai kotona voi punaiset (huom punaiset) verhot olla vaikka nyt lokakuussa jo?

Mit-kä on JOULUVERHOT? Joulupukkisen kappaverhot? Kuusia? lahjapaketteja?

En ole tiennyt, että joku sellasiakin... No.. Älä laita ollenkaan. Kai kotona voi punaiset (huom punaiset) verhot olla vaikka nyt lokakuussa jo?

Jouluverhot ovat esim. itselläni sellaiset missä on tonttuja, joillakin ne voi olla myös vaikka ne mainitsemasi punaiset verhot. Itse laitan jouluverhot esteettisyyden ja tunnelman luomisen takia. Kaikki eivät pidä tietenkään samoja asioita tarpeellisina tai esteettisinä, mutta jokainen saa onneksi omassa kodissaan valita laittaako jouluverhot vai ei.

Okei. Toki saa laittaa. Mietin nyt, että jos kotonaan saa pitää just sellasia verhoja (vaikka kaikkine tonttuineen) niin miksi kiinnostaa mitä naapurit ja kyläilijät ajattelee? Nauraako ne? Mua vähän naurattaa.

Yhteistyössä