Koska vk-haalareita alkaa löytyä kaupoista?

• Viestiketjun aloittaja Haalaripula
  • Ensimmäinen viesti
Haalaripula
Tarvisi löytää muksuille vk-haalarit kevääksi, pieneksi on jäänyt syksyiset... koska ne tulee kauppoihin, ja milloin voi alkaa odottaa alennuksia? Pitäisi edullisesti löytää...

Haalaripula
Ai, mä olen siis ihan ajastani jäljestä... viikonloppuna kävin Citymarketissa ja siellä oli vielä toppahaalarit myynnissä. Täytyykin lähteä kaupoille sitten, ei kyllä pysty juhannukseen asti odottamaan...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Haalaripula:
Ai, mä olen siis ihan ajastani jäljestä... viikonloppuna kävin Citymarketissa ja siellä oli vielä toppahaalarit myynnissä. Täytyykin lähteä kaupoille sitten, ei kyllä pysty juhannukseen asti odottamaan...
Luultavasti on kyllä jo silloin ollut. Oot vaan katsonut väärästä paikasta ;)

Haalaripula
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Haalaripula:
Luultavasti on kyllä jo silloin ollut. Oot vaan katsonut väärästä paikasta ;)
On kyllä ihan mahdollista... ;)

gissa
mä kävin pari viikkoa sitten sellon P.opilla ja siellä oli jo myyty loppuun välikausivaatteet ja kun kysyin seuraavaa erää, niin sanoivat että anna varaus tai muuten ei varmaan riitä kun oli jo niin paljon varauksia...:/ kyllä on ihmiset ajoissa liikkeellä?

vieras
aika kumma, kuinka aikasin vauvoillekin tarvii ostaa vaatteet. nehän kasvaa niin huimaa tahtia, että vaikeeta on monta kuukautta etukäteen ostella.

ite kävin tammikuussa etsimässä toppahaalaria elokuussa syntyneelle tytölleni, joka ei enää mahtunut äp:n pukuun - oli kyllä tosi niukasti valikoimaa, ja talvi ei edes kunnolla alkanut täällä etelässä.

nyt olin sitten ajoissa liikkeellä ja ostin stockan etuseteleillä helmikuun lopussa vk-vaatteet. toivottavasto osasin ostaa tarpeeks reilut...

Yhteistyössä