Ostan cd-levyjä oikeastaan enää vain kirppikseltä, uutena kaupasta en ole ostanut ainakaan 3-4 vuoteen. Eniten kuuntelen musaa Spotifystä ja Youtubesta.
Olen ostanut musiikkia viimeksi noin kolme vuotta sitten ja äänitallenteita sisältäviä kielikurssin kirjoja kesällä. Kuuntelen lähes kaiken musiikin autoradiosta tai autossa olevien, itse ostamieni levyjen kopioilta (kopiointi yksityiseen käyttöön).
Pari kuukautta sitten ostin Rölli-cd:n lapselle, mutta itselleni olen tainnut viimeksi ostaa 6 tai 7 vuotta sitten. Aiemmin tuli latailtua musiikkia, mutta nykyään en tee enää sitäkään, kuuntelen Youtubesta jos tarve tulee.
Spotifyta käytän useimmiten, iTunesista ladataan djaylle lätkytettävää. Viimeisin fyysinen ostos musiikin saralla on ollut CMX:n Iäti LP+CD -paketti pari vuotta sitten.
En todellakaan osta mitään cd-levyjä, en ole ostanut kymmeneen vuoteen. Koneella on nykypäivänä kaikki musiikki. Lainaan kirjastosta ja laitan omalle koneelle + kuuntelen spotifya ja nettiradioita silloin tällöin.
Ei ole muuttunut. Edelleen ostan CD-levyinä ja kaupasta tai verkkokaupasta, toki vähemmän kuin ennen. Viimeeksi olen ostanut Prismasta kauppareissun yhteydessä Petri Nygårdin uusimman, heti kun se ilmestyi.