Koska viimeistään hampaat puhkeaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LAKE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LAKE

Uusi jäsen
05.09.2012
26
0
1
Otsikossa tulikin kysymys. Meillä on neiti 11k vanha ja ei vieläkään hampaita. Neuvola ja hammaslääkäri ei olleet huolissaan, mutta itseä vähän ihmetyttää. Alaleuka näyttää aika muhkuraiselta, mutta ei punota eikä ole turvoksissa. Kärttyisyyttä on välillä ja kiinteä ei aina maistu, tiedä sitten mistä sekin johtuu.

Onko muita kelle on puhjenneet hampaat vasta lähempänä yhtä vuotta?
 

Similar threads

Yhteistyössä