Koska Victoria on kruununprinsessa, maksatetaan hänen häänsä veronmaksajilla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuntuiskohan toikaan kovin reilulta...

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1718923

En kyllä käsitä oikeastaan, että miten se kruununperiminen ja naimisiinmeno liittyy veronmaksuun. Tai siis miksi veronmaksajien pitää maksaa kruununprinsessan ylihulppeat häät vain sen takia, että tämä perii kruunun. Etenkin kun on selvää, että ihan överiksihän ne häät menee. 2-3miljoonaa euroa. Huhhu.

Mä luulen tolla suvulla olevan aika paljon myös omaa rahaa maksaa noi häät. Toisaalta kustannetaahan suomessa presidentille loma-asunnot sun muut..vaikka ei ole edes aatelinen! Mielummin itse maksaisin gloumouria tihkuvat prinsessahäät kun rahoitan nykyistä yleisradiota joka suuntaa ohjelmansa +50v. ihmisille.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Muistan jostain lukeneeni että ne häärahat sisällytetään heidän vuoden budjettiinsa. Eli kai ne veronmaksajat ne sitten viime kädessä maksavat.

Täytyy myös muistaa että ei niitä kuningasperheen häitä ihan joka vuosi ole ja ne tuo ruotsiin moninkertaisesti rahaa takaisin kun hotellit on jo nyt täynnä turisteista..eli tulevat veroina takaisin valtiolle.

Kruununprinsessan häät ovat samalla maan pr-tapahtuma, kyllä niitä näytetään televisiosta ympäri maailmaa kuten Charlesin ja Dianan häitä aikoinaan. Mikä meteli siitä nousisi, jos kruununprinsessa viettäisi pienet häät perhepiirissä kaikessa rauhasssa.

Mä olen niiiiin iloinen siitä ettei Suomessa ole kunkkuperhettä. Mua ärsyttää jo kuulla Ruotsin kuninkaallisista, ihan tajutonta hössötystä.
Ja muistan että olikohan se toissa vuonna kun Kaarlee oli polttanut koko vuoden budjetin maailskuussa ja ihmetteli kovasti kuin siinä niin kävi..? Nooh, ei ongelmia, lisää rahaa kehiin vaan veronmaksajilta.

Yhteistyössä