koska vauva kääntyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saritaregina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaikkein parhaiten tietää liikkeistä miten päin lapsi on.jos potkut tulee ylävatsalle niin on pää alaspäin.
itsellä eka kääntyi rv 27 ja tää toinen rv29.voihan ne kääntyä vielä aika viimeisilläkin viikoilla.

Täällä on rv 29 + 4 käännytty raivotarjontaan
rv 30 + 3 oltu taas perätilassa ja viimeksi neuvolassa 32 + 6 jälleen kääntynyt raivotarjontaan.
Että kyllä se pieni siellä pitkin matkaa kääntyilee... ;) (kuha ny ei enää hirmusemmin kääntyis..).

Mulla esikoinen ei kääntynyt ollenkaan eli alusta asti oli perätilassa. Nyt tämä pikkukakkonen on ollut koko ajan raivotarjonnassa, nyt rv37+6 ja toivotaan, ettei enää käännykään.

Esikoinen ja kakkonen kääntyivät rv26:lla ja pysyivät siinä asennossa loppuun asti. Nyt mennään rv33 ja vauva edelleen perätilassa eikä ole mun mielestä vaihtanut asentoa lainkaan... Saa nähdä kääntyykökään.

esikoinen oli poikittain liki 37 viikolle asti. Oli liikkuvainen ja mahtui masussa pyörimään. kääntyi sit kuitenkin itse rt ja syntyi 38+5 normaalisti alateitse.
nyt menossa rv 34+5 ja TAAS vauva poikittain, mutta toiveikkaana odotan, että kääntyy itse ennen kun synnytys käynnistyy...

Meitin vapeli kääntyi rv 32. Ja TODELLAKIN tunsin kun tämä tapahtui... Yöllä heräsin aivan hulvattomiin supistuksiin ja olin yltä päältä ihan hiestä märkä. En tosin silloin tiennyt mistä oli kyse, mutta neuvolassa sitten selvisi, että kyse oli kääntymisestä rt:an.

Meidän itsepäinen neitonen puolestaan kääntyi perätilaan rv34! Että kaikki on mahdollista.

Kummityttöni piti syntyä perätilassa, olikin sitten edellisenä yönä kääntynyt raivotarjontaan äidin sitä huomaamatta.

Mulla kääntyi yks yö raivotarjontaan mutta ei tykänny vissiin kun käänty takas päiväl. Sais kääntyy jo, kun on ahdasta navan kohdal. Esikoinen käänty jo vkolla 17 ja oli siitä lähtien alaspäin.

Yhteistyössä