Koska uudet menkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malttamaton...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kulunut vasta pari kk synnytyksestä, joten olen todellakin malttamaton... Pelkään vain, että täälläkin menee vuosi uusiin menkkoihin. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun haluttaisiin toinen hieman pienemmällä ikäerolla kuin 2 vuotta... Mielellään 1,5 vuoden sisään saisi tulla. Mulla kun kesti tovinkin kun menkat alkoivat pillereiden jälkeen viimeksikin, joten toivottavasti toi ei merkkaa mitään.

Tähän asti ollaan menty kortsulla, joten raskaana en ole... Pitääköhän odottaa ensin yhdet normaali menkat kunnes alkaa yrittämään...?

.. ja ekat menkat 2kk synnytyksen jälkeen. Ei paljoa naurattanut kun olin toivonut voivani olla ilman menkkoja vaikka vuodenkin ;)

Tosin olen ymmärtänyt, että jos täysimettää, niin vaikka olisikin "menkat" se ei silti välttämättä tarkoita että olisi ovuloinut. Eli vuoto vaan tyhjennysvuotoa. Tiedä sitten onko totta vai ei..

Mulla ei oo ollu 2,5 vuoteen menkkoja ;) Esikoista imetin 8 kk eikä tullut menkkoja kertaakaan. Samoihin aikoihin lopetin minipillerit ja tulin raskaaksi samantien eli yhtään menkkoja ei tullut välissä. Pitikin sitten mennä lasketun ajan määritys-ultraan erikseen kun ei ollut hajuakaan lasketusta ajasta ;) Nyt kuopus 4,5 kk ja imetän eikä oo menkkoja edelleenkään näkynyt (syön taas minipillereitä).

1. Täysimetystä 3kk, osittais- 10kk, menkat n. 9-10kk synnytyksestä (ei oikein muista..)
2. Täysimetystä 4kk, osittais- 1v1kk, menkat n. 9-10kk synnytyksestä (ei oikein muista...)
3. Täysimetystä 4,5kk, osittais- 1v2kk, menkat tasan 1v synnytyksestä
4. Täysimetystä 6kk, osittais- jatkuu, tyttö nyt 6,5kk, ei menkkoja, ei raskaana :-)

Meillä näin: Tyttö nyt 10,5kk. Täysimetin 5 kk ja osittaisimetän yhä. Lopetin minipillerit viikko sitten ja kakkonen toiveissa, eli menkkoja odotan ihan toiveikkaana. :)

Mulla alkoi 7vk synnytyksestä vaikka imetin. Ei tehnyt eetvarttia kyllä, paikat oli vielä ihan hellänä ja luulin että ainakin puol vuotta voisi porskuttaa ilman... Tasan ei käy onnen lahjat ;)

Mulla alkoi menkat vajaa kolme kk. synnytyksestä, vaikka täysimetin tyttöä yli viisikuukautiseksi. Kierto kyllä heittelee hieman eli eivät ole ihan niin säännölliset kuin ennen raskautta.

Yhteistyössä