K
kesä emo
Vieras
Miten pian on "turvallista" tulla uudelleen raskaaksi? Olen menossa jälkitarkastukseen ensi viikolla ja käskettiin valmiiksi miettiä ehkäisyä, mutta olemme ajatelleet hankkia toisen lapsen suht. lyhyellä väliajalla ja koska migreenin takia en voi syödä yhdistelmäehkäisypillereitä enkä käyttää muitakaan hormonaalisia ehkäisymenetelmiä niin ajattelin että aluksi turvaudumme kondomiin ja hetken kuluttua jätämme sen pois. Ja imettäessähän jos kuukautiset eivät ole alkaneet on epätodennäköistä muutenkin raskautua. Jos kuitenkin niin kävisi että tulisin jo melko pian raskaaksi niin onko jotain haittaa jos edellisestä raskaudesta ei ole vielä kulunut kuin esim. puoli vuotta? Miten pian olette raskautuneet uudelleen?