Koska ulkoilemaan yms...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

123

Vieras

Elikä meillä vauva viikon ikäinen, koska voidaan lähteä vaunuilemaan ja muutenkin likkumaan kyläpaikoissa, kerhoissa jne?

Sairaalasta sanottiin, että alle 2kk ei kannata paljoa ihmisten ilmoilla olla pöpöjen takia, pitääkö siis eristäytyä? :/

Kyllä me ollaan heti alusta alkaen menty, eikä sitä kukaan missään koskaan minulta ole kieltänytkään...

Ja lapset ovat olleet todella terveitä.

Johan siinä sekoaa pää jos sitä vaan neljän hirren välissä nököttää... :)

Pihalle voi kyllä mennä ihan huoletta. Ja kyläilemään. Mutta terve maalaisjärkikin sen sanoo että ei vauvalle riittää kyllä oma koti ja vanhempien syli. Ei kaipaa ostoskeskusten eikä muidenkaan paikkojen hälinää. Kerkiää kyllä niihin sitten kun kasvaa ja oma jo tutkittu. Ja nyt on kyllä pöpöjä joka paikassa liikkeellä.

Itse aloitettiin ulkoilu kun lapsi oli 3viikon ikäinen,syntynyt talvella ja pakkasraja oli alkuun -10 astetta ja ensimmäiset ulkoilut oli minuuteissa, kaikki kamppeet niskaan ja pyörähettiin vaan parvekkeella=)

Mulle terkka sano että kahden viikon iässä voi alkaa ulkoilemaan. Ensin vähän aikaa ja pikkuhiljaa pidentää aikaa. pakkasraja -10 (tästä nyt joku vetää kuitenki herneen nenuun. mut näin mulle sanottiin) Kyllä meillä silti jo ihan pienenä oli vauva mukana esim kauppareissulla. Ei kai nyt äiteekään voi kahta viikkoa syömättä olla :) Kyläillä ei paljon muuten tarvinnu kun meillä käiv kaikki tuttavat ja sukulaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Rekka-Paula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös talvivauvaa pitäisi pitää sisätiloissa ekat pari viikkoa? Tai siis ei ainakaan ulos nukkumaan.

jos on plussaa niin pihalle vaan,mut jos -25 niin sit ei

http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,546,570,1121,807,1135,1136,4458,4656

Yhteistyössä