Koska tunsitte ensimmäisen kerran, että nyt on mahassa jotain elämää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jeeee!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jeeee!

Vieras
Tossahan se tuli jo, elikkä millä RV:llä ensimmäisen kerran tunsitte, että nyt massussa on joku ja miltä se tuntui? Oliko se kunnon potku, vai jo aijemmin jotain liikettä? :D Just plussasin ja nyt aivan täpinöissä siittä, että masussa on asukki ja vainoharhasena koko ajan kuvittelen, että sielä liikkuis jo joku tai jtn. :D

En muista viikkoja tarkkaan, oliskos ollut jotain 16-17. Muistan esikoisen ensimmäisen liikkeen oikein hyvin (muitten lasten ensimmäistä liikettä en muista). Se oli sellainen hennon hento pyyhkäisy, kuin perhosen siiven isku...

Esikoisesta tunsin ekan pienen liikkeen nukkumaan mennessäni kun makasin selälläni ja raskausviikkoja tais olla 15-16.

Tokasta ekoja pieniä hipaisuja/nykimisiä tunsin rv 13+jotain.

Ja ne ekat liikkeet mulla tuntui semmoiselta, et mahan sisäpuolella olis ollut naru sidottuna kohdunseinään ja joku olis sitä hennosti nykinyt :D

Nyt liikkeet ei enää oo mitään kovin hentoja, ihan kipeää tekee välillä kun pikkunen telmii menemään tuolla masussa <3

mmiilia rv 24+1

Rv 11+4 tunsin kuin sellaisen pienen muljahduksen, tai ihan kuin kuplintaa tms.. Sen jälkeen ei tuntunut mitään vähään aikaan, rv 14+ niitä rupesi tuntumaan enemmänkin. Lääkärit ei vaan uskoneet että noin aikaisin voisi mitään tuntea, mutta itse olin kyllä varma. Minulla oli istukka takaseinämässä, silloin kuulemma liikkeet voi tuntua aikaisinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei rv11 voi vielä liikkeitä tuntea!ja tämä on ihan faktaa!!

Siis miten todistat väitteesi? Todellakin voi tuntea, itse tunsin sellaista pienenpientä "kutitusta". Ja tosi moni muu on myös tuntenut.

On se kiva kun täällä on näitä kaikkitietäviä vedenpitävine faktoineen.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:

Ei kuule ole, älä tuu länkyttää siihen mitään! :kieh:

sikiö painaa n. 14 grammaa silloin,väitätkö tosissasi että sillä painolla voi potkia tuntuvasti?kohtukin on vielä aivan alhaalla.
mua niin huvittaa aina nämä,joka kerta tuntuu liikkeet mukamas aikaisemmin ja aikaisemmin!parhain mitä olen kuullut on että rv 8 tuntui potkuja.hohhoijaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

Siis miten todistat väitteesi? Todellakin voi tuntea, itse tunsin sellaista pienenpientä "kutitusta". Ja tosi moni muu on myös tuntenut.

On se kiva kun täällä on näitä kaikkitietäviä vedenpitävine faktoineen.. :headwall:

ihan lääkärit ja kätilöt on sanoneet,tuttavissakin löytyy niitä.monissa lehdissä on myös ollut aiheesta juttua.ei kaikki mitä siellä tuntuu ole sikiön liikehdintää.

sikiö painaa n. 14 grammaa silloin,väitätkö tosissasi että sillä painolla voi potkia tuntuvasti?kohtukin on vielä aivan alhaalla.
mua niin huvittaa aina nämä,joka kerta tuntuu liikkeet mukamas aikaisemmin ja aikaisemmin!parhain mitä olen kuullut on että rv 8 tuntui potkuja.hohhoijaa!

Kuule mussukka, ei sun tarvitse uskoakaan, pääasia että mä itse tiedän että ne on liikkeitä.
Oletko sä ammatiltasi lääkäri? Kas kummaa kun ei tänään terkkarikaan ihmetellyt, vaikka sanoin jo tuntevani liikkeitä.

Enkä mä ole sanonut, että se on potkinut kovaa :laugh:
Vaan silleen, että olen tunnistanut ne liikkeiksi, eräskin lääkäri sanoi ettei se mikään mahdottomuus ole, joillekin muille se taitaa vaan olla :D

Kuule mussukka, ei sun tarvitse uskoakaan, pääasia että mä itse tiedän että ne on liikkeitä.
Oletko sä ammatiltasi lääkäri? Kas kummaa kun ei tänään terkkarikaan ihmetellyt, vaikka sanoin jo tuntevani liikkeitä.

sitä ne tutut kätilöt ja lääkäritkin on sanonut että parempi olla hiljaa vaan noissa tapauksissa että ei äiti pahoita mieltään :D mutta ihan miten vaan,usko mihin haluat.

Mä tunsin 18+ että tossa oikealla puolen pönötti sellanen möykky ja tiesin että muksuhan se siinä. Se möykky potkas ekakerran tuntuvasti 19+ ja viihtyi kyl tossa oikealla puolen niin kauan kun siihen mahtui.

Yhteistyössä