Koska tunsit vauvan liikkeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maikki5000
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen tuntenut myös tosi aikaisin, ja ihan samalla tavalla että oli rytminen elohiiri alamahalla toisella puolen. meni pitkä aika et ne tuntui uudestaan... onnea!

[QUOTE="hemuli";24025945]joskus rv 16-17..olin ennen raskautta tosi laiha painoindeksi 16 niin voihan olla se vaikutti..tai sit ne oli jotain vatsan mörinää mitä pidin potkuina:D[/QUOTE]

Joo, ei siihen kyllä painoindeksit vaikuta=D

[QUOTE="Tytti";24025816]Mä olen tuntenut myös tosi aikaisin, ja ihan samalla tavalla että oli rytminen elohiiri alamahalla toisella puolen. meni pitkä aika et ne tuntui uudestaan... onnea![/QUOTE]

Kiitos! Tuntuu vaan niin aikaselta tuntea potkuja. Kätilö puhui viikoista 14-15, että silloin monet toista kertaa raskaana olevat voivat tuntea liikkeet. Mutta ei kai tämäkään mahdotonta ole.

Mun maha kuplii ja möyryää koko ajan, mutta joskus rv:lla 14 tunsin erilaisen, "ison" kuplan alavatsan sivulla - semmoista ei ole ollut ennen, eikä sen jälkeenkään. Kuvittelin hetken sen johtuvan siitä pikku-alienista, mutta enpä tiedä...
Nyt on muistaakseni rv 16 (tai 17?), joten kaipa sitä kohta vois jotain tuntea. Ehtiihän se.

Yhteistyössä