Koska teille on ilmestynyt linea negra, jos on?

jos nyt tarkoitat sitä ruskeeta viivaa niin minulle sanottiin neuvolassa että se tulee sen takia kun maha venyy, en enää muista kunnolla mut tuohon se kuitenkin liittyy. ja nyt ei oo varmaan tullu ku aiempia raskauksia takana niin maha kestää enempi venytystä? luulisin niin.

miulle tuli ekaa odottaessa ennen rv20, tokasta rv30

Alkuperäinen kirjoittaja nedee:
jos nyt tarkoitat sitä ruskeeta viivaa niin minulle sanottiin neuvolassa että se tulee sen takia kun maha venyy, en enää muista kunnolla mut tuohon se kuitenkin liittyy. ja nyt ei oo varmaan tullu ku aiempia raskauksia takana niin maha kestää enempi venytystä? luulisin niin.

miulle tuli ekaa odottaessa ennen rv20, tokasta rv30

Voi olla :) Mun mielestä se on vaan niin herttanen jotenkin :D Tosin ei mulla ollut aiemminkaan kuin semmonen suht vaalea viiva. Se oli kyllä melko pitkään synnytyksen jälkeenkin siinä, oon mieltänyt sen siitä syystä jotenkin hormonitoimintaan liittyväksi, muttei tosiaan mitään Tietoa, että mistä tulee... voip olla venymisestäkin.

Muistaakseni joskus viikoilla 14-16, ekaks tuli häpyluusta napaan ja rv30 jälkeen on lähtenyt kiipeämään kohti rintalastaa. Tyttöä on ultrassa luvattu, noin viiden viikon päästä sen sitten näkee. :)

Yhteistyössä