M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En edes muista...
2 koiraa ja 2 miestä taloudessa pitävät huolen siitä, että TÄYSIN siistiä ei ole koskaan![]()
Jos saan vessan siivottua ( pyyhin oven, seinät ja lattiann, pinnat ja patterin. pesen ja pyyhin pytyn ja altaan + allaskaapit ja vaihdan pyyheliinat ), sillä välin olkkarissa onkin istuttu sohvatyynyt ruttuun ja levitetty viltit lattialle vauvan alustaksi, käytetty kaukosäätimiä (5 kpl ) ja jätetty ne lattialle lojumaan sen sijaan, että ne olisi nostettu niille kuuluvalle paikalle. Juotu olutta miehen toimesta ja jätetty tyhjä tölkki lattialle, niin että poika ohi kävellessään saa potkaistua sen nurin sillä seuraamuksella, että jämät tölkin pohjalta valuu pitkin parkettia. Kun haen rättiä puhdistaakseni jäljen, huomaan keittiössä leipäpussin metallirinkulan pöydällä (sitähän ei voi laittaa roskikseen!! :headwall ) ja muruja tasolla. Meinaan alkaa pyyhkimään niitä, mutta kappas! Keittiöpyyhe on ihan "öljyinen"...Mies on auttanut ja pyyhinyt hetki sitten lattialle rikkomansa oliiviöljypullon...Sillä seuraamuksella, että keittiöpyyhe, keittiön lattia ja tasot ovat täynnä öljyä :headwall:
Lisäksi keittiön allas on reunoiltaan täynnä törkyä ja veden poismenoaukossa ruuantähteitä, perunankuoria yms...Samalla koira kolistelee juoma-astiaansa...Nappaan sen ja pesen ennen uuden veden laittamista..Huomaan koirien pedin olevan ihan karvainen ja nappaan sen kainalooni viedäkseni ulos tampattavaksi...Eteisessä kompastun kenkiin ja matolla + lattialla on hiekkaa ja puunmutua kun mies on kantanut puita sisälle lämmittääkseen. Heitän koiran pedin ulos ja tartun imuriin. Imuroidessani makuuhuonetta, hyuomaan, että yöpöydät vaatisivat pyyhintää ja vauvan maitopullo rotkottaa puolityhjänä lattialla, pesua + desinfiointia/keittämistä odottamassa...
Otan pullon mukaani vetäen imuria toisella kädellä olkkariin, jossa tumman lattian on vallannut koirien tassunjäljet (ulkona sataa taas ja joku on unohtanut puhdistaa tassut ennen sisälle tuloa ) ja karvat näkyvät enemmän kuin hyvin tummalla lattialla.
TERVETULOA MEILLE!
Jos saatte tästä huushollista TÄYSIN siistin edes viideksi minuutiksi, lupaan antaa teille 100 ? ja matkakorvaukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva:Kaksi vuotta sitten kun talo oli valmis ja siivottu eikä oltu vielä kannettu kamoja sisään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä hajoan tähän ainaiseen sotkuunKaikki sanoo mulle vaan, että sellaista se on lapsiperheessä, mutta mä en pysty yhtään rentoutumaan, kun mä oikeesti VIHAAN tätä sotkua! Siivoan 3-4 tuntia päivässä ja koko se aika menee siihen perussiisteyden ylläpitämiseen
Haluisin joskus pestä ikkunat, saunan jne. Mut ei mulla oo koskaan mahdollisuuksia siihen. Mä vaan jynssään ja puunaan kakaroiden jälkiä, kaiken liikenevän aikani
Miten mä oikeesti tällä hetkellä maksaisin mitä vaan, että mä saisin istua edes HETKEN siistissä kodissa, mutta kun ei niin ei
Kuopus on 2 eli hetken tässä menee, ennenkuin ne kaikki poiskaan on
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä hajoan tähän ainaiseen sotkuunKaikki sanoo mulle vaan, että sellaista se on lapsiperheessä, mutta mä en pysty yhtään rentoutumaan, kun mä oikeesti VIHAAN tätä sotkua! Siivoan 3-4 tuntia päivässä ja koko se aika menee siihen perussiisteyden ylläpitämiseen
Haluisin joskus pestä ikkunat, saunan jne. Mut ei mulla oo koskaan mahdollisuuksia siihen. Mä vaan jynssään ja puunaan kakaroiden jälkiä, kaiken liikenevän aikani
Miten mä oikeesti tällä hetkellä maksaisin mitä vaan, että mä saisin istua edes HETKEN siistissä kodissa, mutta kun ei niin ei
Kuopus on 2 eli hetken tässä menee, ennenkuin ne kaikki poiskaan on
![]()
Eilen illalla, kuten joka ilta. En siivoa päivisin muuta kuin keittiön aina ruokailun jälkeen. Iltapalan jälkeen viimeisen kerran ja lasten kanssa lelut paikoilleen. Aamulla aloitetaan sotkeminen alusta. Mikä tuossa on vaikeaa?