Mulla rv 15 ja mulla pahin väsymys jo loppui, tai ainakin luulin niin. Nyt alkanut taas niin, että heti jos joutuu nousta vähäkin aikaisemmin (vaikka joka yö nukun ainakin sen 8h), on iltapäivällä niin kova väsy että saatan nukkua taas pari tuntia päikkäreitä. samoin mitään ei jaksaisi tehdä, ei kouluhommiin jaksaisi keskittyä, siivoamisesta tms puhumattakaan.
Aloin miettimään voiko tää nyt vieläkin olla ihan vaan raskaudesta johtuvaa vai olisko mahdollisesti hb liian alhaalla? Terkkaria ei saa kiinni kun vasta ens viikolla joten ajattelin sitten täältä kysellä koska teillä on väsymys loppunut, luulin nimittäin, se olisi jo loppunut..
HB oli ekassa neuvolassa tammikuussa muistaakseni yli 130 ja viimeksi sitä ei sitten edes tarkistettu. Jos hb onkin matala pitkään niin voiko siitä olla haittaa sikiölle? Mulla seuraava neuvola vasta kuun lopussa.
onhan se yksilöllistä mutta kertokaa nyt kuitenkin kokemuksia!
Aloin miettimään voiko tää nyt vieläkin olla ihan vaan raskaudesta johtuvaa vai olisko mahdollisesti hb liian alhaalla? Terkkaria ei saa kiinni kun vasta ens viikolla joten ajattelin sitten täältä kysellä koska teillä on väsymys loppunut, luulin nimittäin, se olisi jo loppunut..
HB oli ekassa neuvolassa tammikuussa muistaakseni yli 130 ja viimeksi sitä ei sitten edes tarkistettu. Jos hb onkin matala pitkään niin voiko siitä olla haittaa sikiölle? Mulla seuraava neuvola vasta kuun lopussa.
onhan se yksilöllistä mutta kertokaa nyt kuitenkin kokemuksia!