Koska teidän mielestä on inhimillinen aika lähteä synnytyksen jälkeen viihteelle?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Lapsi jäisi isälleen, maidot lypsettynä ja kaikki seikat muutenkin OK myös seuraavaksi päiväksi katsottuna.
Viihteeseen sisältyisi alkoholia ja kotiutuminen mahdollisesti vasta aamuyöstä.

Ja joskus kysymys on vain kysymys, eli ei tarvitse alkaa pohtimaan alkoholin määrää tai rakastaako äiti lastaan.

Eräs tuttu lähti samana päivänä kun tulivat synnäriltä kotiin, lapsi oli siis muutaman vuorokauden ikäinen. Ja se on ihan liian aikaisin, piste.
Mä menin kun "vauva" oli 2 v 8 kk ja se on liian myöhään :D

Esikoinen oli 2kk ja äiti aikoi napata tuon kuopuksen mukaan ristiäisten jälkeen jolloin ikää kuopuksella 1kk3vk.

Niin no ei meillä isälle ole jäämässä, jos tuolta kantilta otetaan niin heti, meillä kumpikin olemme samalla viivalla kasvattajina.

riippuu varmaan siitäkin onko tottunut syömään tuttipullosta.. no, mä kävin eka kerran ku vauva oli 1,5kk mut en tohtinut paljon juoda. Minusta sillon oli helpompi lähtee ku nyt ois (vauva 4,5kk). Jotenkin ahdistaa ajatus seuraavasta päivästä väsyneenä ja mahdollisesti krapulaisena.. hirveesti tekis kyllä mieli tanssimaan B)

hysteerinen
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:
Sitten kun äiti jaksaa. Kyllä se vauva pärjää iskänkin kanssa

Kuka moralisoi viihteelle lähtevää tuoretta isää?

Mutta katsos kun äidin kuuluu imettää lastaan!!! Eikä pullosta annettu rintamaito ole ollenkaan sama asia kun kyllä se vauva vähintäänkin siihen kuolee kun ei saa sitä äidin läheisyyttä ja tissiä suuhunsa!!!

Näinhän se menee... joopa joo...

Ei meillä isikään kyllä kulkenut viihteellä kun neiti oli vastasyntynyt. Koko porukka tutustuttii yhdessä toisiimme. Paitsi mies vietti minun pyynnöstä pienimuotoiset varpajaiset kotona kun oltiin vauvan kans osastolla ja senhän toivottavasti mahdollisimman moni äiti suo tuoreelle isälle mikäli isä haluaa varpajaiset viettää =)

Vauva ei ole ollut iskän masussa 9 kk, eikä imenyt maitoa iskän rinnoista.
Siksi vauvalle on yks hailee, lähteekö iskä baariin hänen ollessaan vaikka parin viikon ikäinen, mutta äidin poissaolon hän kyllä huomaa.

Meidän tyttö oli 1,5kk. ikäinen kun lähdettiin mun parhaan ystävän (lapsen kummitädin) kanssa viettämään mun "polttareita". Käytiin kaksi tuntia istumassa yökerhossa join kaksi drinkkiä ja sitten lapsen luo kotiin. Tämä siis tapahtui perjantai-iltana ja saman viikonlopun sunnuntaina vietettiin ristiäisiä joissa meidät myös vihittiin.

Peesi. Ja onhan se isäkin vauvan vanhempi siinä missä äiti. Vaikkei ole lasta synnyttänyt eikä voi imettää, ihan yhtä lailla vanhempi. Mä olin ekan kerran kun vauva oli 4kk, lapsi siis silloin isän kanssa.

Meidän tyttö oli 6vk vanha kun isovanhemmat olivat meidän kodissa yön,meillä oli silloin hääyö :heart: ja ihan kiltisti juhlittiin näiden isovanhempien kotona, välimatkaa alle kilsa että en potenut syyllisyyttä. Imetys oli jo hiipunut ennen tuotakin.
Nyt tyttö 1v 10kk, ja on usein saman mummon luona,koska mummo itse haluaa ja mekin useimmiten vaan kotosalla istutaan miehen kanssa muutaman siiderin/oluen kera.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi88:
Vauva tänään tasan 3kk vanha ja kertaakaan en ole vielä viihteellä käynyt. Tarkotus kyllä olisi tässä kuukauden sisään käydä vähän tuulettumassa =)

meidän vauva on 1v 2kk ja kertaakaan en ole viihteellä käynyt :D Mitään tarkoitusta ei ole tässä kyllä mihinkään lähteäkään.

Niin meitä on vaan moneen junaan =)

vieras
Varmaankin sitten kun siitä ei etu-tai jälkikäteen tarvitse potea huonoa omaatuntoa. Itsellä tulee nykyisin niin kamala krapula,että viihteellä käyminen on jäänyt vähille.

Yhteistyössä