koska synnäril pitäis lähtee?

• Viestiketjun aloittaja avuton:/
  • Ensimmäinen viesti
avuton:/
sunnuntain alko ruskea vuotoja jatkuu edelleen..liekö sitä limatulppaa? su-ma välisen yön supisteli 2-10min välein sitä kesti joku 4 tuntia ja loppu ko nukahdin. Eilen oli koko päivän paineen tuntua lantiossa ja alavatsssa. Nyt sit tää viime yö,heräsin 2 jälkeen ja siitä asti supistellu 10min välein,tää haluis jo nukkumaan:D Oksettaaki ja maha sekasen:/ mistäs sen tietää koska pitäis johonki lähtee?? supistukset on kyl aika kipeitä mut jos ne ei ookkaa viel niiiin kipeitä,en haluis turhaankaan lähtee näytille,ko 30km matkaa. Tänään pitäis olla taas neuvolakin.. sekin o vast klo 14.30. Supistukset tuntuu alaselässä ja hieman vatsanki puolella, vaikeeta olla missään asennossa,onneks ei kestä ko sen alle 30s. Oon nyt rv 38+6

Etenkin kun matkaa on tuo 30 km niin lähtisin. Tai ainakin soittaisin kätilölle ja kysyisin mielipidettä. Itse jos vielä kolmannen teen, ei ole varaa ootella yhtään kun supistelee ellen haluu synnyttää kotona.

Tokan lapsen kanssa supisteli, mutta ne ei olleet mun mielestä vielä niitä kipeitä, vaan ihan siedettäviä. Oottelin ja kun alkoi olla tasaisin välein niin päätin lähteä ajelemaan, meiltä 20 km. Tunnin ehdin olla sairaalassa ja poika oli syntynyt! Kätilö oli mun saapuessa sitä mieltä, et kyllähän se supistelee mut ei tästä mitään tuu. No nukkumaan oli komento, mutta lähettiinkin suoraan saliin...

2lasta1synnytys
mä soitin synnärille ,niin ne sano et kyl sen sit ite tietää... mulla matkaa oli 40km, mut sit meni vedet niin ei tarvinnu enää miettiä. tosin sit vietin 2 vuorokautta sairaalassa ennen synnytystä ja supistukset ei ollu ollenkaan sitä luokkaa kotona mitä ne sit oli kun varsinainen synnytys alko..

apsi
Luin vaihteeksi mainion ohjeistuksen, että sairaalaan lähdetään kun supistusväli on viitisen minuuttia. Kuulostaa kummalta. Olisi lysti tietää, että oletetaanko, että synnärille on silloin kilsa matkaa? Tämä oma kun aikanaan syntyy, meillä on 100km ajettavaa. Reilu tunti siis menee.

Yhteistyössä