koska sepram tehoaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
paniikki ja ahdistusoireisiin? olen syönyt lääkettä nyt kuukauden verran, mieliala on noussut mutta ahdistusta on edelleen, tai siis paniikin pelkoa. Voiko tuo sepram tehota ahdistukseen vasta 2-3 kuukauden käytön jälkeen?

Heippa!!

Itse söin raskausaikana sepram 20mg:aa, (ahdistukseen, pakkoajatuksiin, paniikohtauksiin)Minulle ne auttoivat melkein heti..ahdistus katosi, samoin kohtaukset ja pakkoajatukset lievenivät.Kun vauva syntyi nostettiin annos 30mg:aan, mutta alakuloinen ja voimaton olo oli edelleen...Olin onnellinen vauvasta, mutten osannut jotenkin iloita, tai nauttia...

Lääkkeet vaihdettiin Cymbaltaan 60mg.. siitä tuli järkky päänsärky, joten vaihdettiin taas...sitten kokeiltiin Efexoria 75mg, ei tuonut vastetta,nostettiin annos 150mg.. ja ihanaa, minä voin hyvin, jaksan touhuta kaikkea, laittaa kotia, nauttia seksistä..ja jopa pidän itsestäni!!

Vihdoinkin löytyi sopiva lääke, on sitä tässä odoteltukin.Käyn myös terapiassa.
Toisille auttaa joku, ja toisille ei.Kannattaa puhua lääkärille lääkkeen vaihdosta, koska sanotaan että jos lääkkeestä on apua, eron huomaan noin 4-6vkon päästä lääkkeen aloituksesta.
kannattaa keskustella asiasta,jos saisit kokeilla jotain toista vaihtoehtoa.

VOIMIA SINULLE! :hug:

Yhteistyössä