N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no yök. en ikinä, enkä aiokkaan..
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kai sä tiedät että on äärimmäisen noloa käyttää toisen nimimerkkiä tai sen lyhennettä silloin, kun se toinen on vielä itse paikalla...
Alkuperäinen kirjoittaja äärimmäisen noloa tosiaan:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kai sä tiedät että on äärimmäisen noloa käyttää toisen nimimerkkiä tai sen lyhennettä silloin, kun se toinen on vielä itse paikalla...
Tai sitten kaikki eivät asu tällä palstalla niin, että tietäisivät NN:n tarkoittavat jotain palstalaista.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja äärimmäisen noloa tosiaan:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Kai sä tiedät että on äärimmäisen noloa käyttää toisen nimimerkkiä tai sen lyhennettä silloin, kun se toinen on vielä itse paikalla...
Tai sitten kaikki eivät asu tällä palstalla niin, että tietäisivät NN:n tarkoittavat jotain palstalaista.
No sitäpä just, voi arvon prinsessaa. Saako käyttää mitään muuta kun nimimerkkiä vieras, ettei vahingossa käytä jonkun nimimerkin LYHENNETTÄ.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no yök. en ikinä, enkä aiokkaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no yök. en ikinä, enkä aiokkaan..
Kaikkea säkin lähdet kommentoimaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no yök. en ikinä, enkä aiokkaan..
varmaan huomasit jo mun viesteistä että ei tässä muutakaan tekemistä ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no yök. en ikinä, enkä aiokkaan..
varmaan huomasit jo mun viesteistä että ei tässä muutakaan tekemistä ole![]()
Tee joku repäsevä alotus.![]()