Koska saa nukkua..

Mummy Sunshine

Aktiivinen jäsen
19.07.2005
1 497
0
36
1v 3kk tyttömme on ollut nyt reilun kaksi viikkoa ilman yötissiä, mutta herää edelleen yöllä ja nyt kun ei saa maitoa, saattaa kukkua 1,5 tuntiakin, kuten esim. viime yönä. Aiemmin heräsi syömään väh. 3 kertaa eli kerrat on toki vähentyneet, mutta aiemmin sain sentään alkaa nukkumaan parin minuutin tissuttelun jälkeen ja nyt olen päivisin silmät ristissä, kun valvon yöllä häsläilevän lapsen vieressä. No, kaksi yötä on sentään nukuttu putkeenkin (paitsi minä..). Ekan 1,5 viikkoa tyttö nukkui isänsä kanssa ja itse olen nukkunut samassa huoneessa nyt 4 yötä. Meillä ei ole tarjota omaa huonetta lapselle.
Onko jollakin samansuuntaisia kokemuksia? Pitääkö nyt vain tyytyä siihen, että lapsemme on huono nukkuja? Kaikki niin vannoivat unikoulun ja yövieroituksen nimeen, mutta itse en ainakaan ole yhtään pirteämpi!

Mulla ei aivan samaa ongelmaa,mutta et ole ainoa väsynyt :o
Tässä odottelen koska noi 1.9veen pojun loputkin hampaat putkahtais pintaan...2vkoa jo heräilty öisin ainakin 10 kertaa. Rupee tää äiti muistuttaan kohta kävelevää zombieta :headwall: \|O

Yhteistyössä