Koska raskaaksi keskenmenon jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm... en oikein ymmärrä kysymystäsi? Kyllähän sitä raskaudutaan aika nopeasti monissa tapauksissa keskenmenon jälkeen. Yksi kierto väliin ja sitten voi jo yrittää. Tämä pätee tietysti vain silloin, kun kaavintaa ei ole tehty. Silloin 3 kuukautta ainakin on hyvä olla välissä.

"Tutkijoiden mukaan odottaminen keskenmenon jälkeen vain vähentäisi todennäköisyyttä saada terve lapsi."

Jaahas!! Hemmetin kiva! Kyllähän tässä koitetaan raskautua mutta kun ei vaan ole niin perkuleen helppoa! Vuosi siinä touhussa aina menee.

Alkuperäinen kirjoittaja sanottiin:
Kesäkuussa 2010 keskussairaalassa kaavinnan jälkeen sanottiin, että yhdet kuukautiset ja saa yrittää taas.

Niin sanottiin minullekin kaavinnan jälkeen keskussairaalassa. Mutta klinikalla lääkäri oli sitä mieltä, että 3 kk on parempi ennen kuin aletaan alkioita siirtämään.

Asiasta on varmasti monta mielipidettä.

Siksi kannattaa mieluummin ottaa lääkinnällinen tyhjennys kuin kaavinta. Siinä ei tarvitse odottaa yhtään. Minulle tehty lääkinnällinen kaksi kertaa ja heti olen alkanut uutta yrittämään. Yleensä neuvotaan odottamaan yhdet kuukautiset, mutta minulle on jälkitarkastuksessa molemmilla kerroilla sanottu, että voi ruveta samantien yrittämään kun limakalvot ok. Tiukka ei kaavinnalle jos muitakeinoja löytyy!