M
mom....
Vieras
Mietin että missä vaiheessa olette laskeneet pinnasängyn tason alemmas?
Meillä pian 6,5 kk tyttö, joka ei vielä konttaa eikä nouse, mutta ryömii kyllä maatapitkin. Jossain vaiheessahan hän kuitenkin eka kertaa alkaa nousemaan, ja kannattee varmaan pikku hiljaa varautua siihen, jottei se sitten tapahdu yöllä sängyssä. Vaikea arvioida kuinka ketterästi sängyssä pääsee möyrimään...
Meillä pian 6,5 kk tyttö, joka ei vielä konttaa eikä nouse, mutta ryömii kyllä maatapitkin. Jossain vaiheessahan hän kuitenkin eka kertaa alkaa nousemaan, ja kannattee varmaan pikku hiljaa varautua siihen, jottei se sitten tapahdu yöllä sängyssä. Vaikea arvioida kuinka ketterästi sängyssä pääsee möyrimään...