Koska pahoinvointi alkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
Tiedän, että tämä on yksilöllistä, mutta silti olisi kiva kuulla, koska teillä muilla on alkanut pahoinvointi... minulla oli ihan alussa plussan jälkeen vähän kuvottava olo, mutta se meni ohi. Nyt 6 + 0 eikä pahoinvoinnista tietoakaan. Toki tyytyväinen, ajattelin vaan että voiko tämä tosiaan jatkua näin hyvin:)

Kaikillehan ei pahoinvointia tule (onnelliset)... itsellä alkoi rv:lla 6 ja nyt menos 18+5 pahoinvoinnin jatkuessa, päivittäinen oksentelu ja kuvotus, saa nähdä milloin loppuu, vai kestääkö koko raskauden.

Saatat kuulua onnellisiin, joilla ei pahoinvointia tulekaan =)
Itselläni ei ollut koko raskausaikana. Kuvotusta oli ihan alkuviikoilla joistain hajuista, esim. joulukinkku, yöks... Muutamia kertoja myöhemminkin oli huono olo, mutta oksentanut en kertaakaan.
Toivottavasti sinullakin jatkuu hyvä olo =)

Mulla viikkoja 10+6 ja kertaakaan en ole vielä oksentanut! Kuvotusta ja varsinkin iltaisin on ollut, mutta aika helpolla olen päässyt! Olin jo alussa hieman huolestunut kun luulin, että jokainen tuleva äiti järjestään oksentaa enimmäiset 3kk! :) Väsymys on ainoa sellainen kunnon oire

Ainakin pystyy nauttimaan raskaudesta kun ei tarvitse puklailla!

Miulla alko pahoinvointi joskus rv 7 ja paheni sitten rv 8 jonka takia olin sairaslomallakin pari viikkoa, kun ei kerta kaikkiaan jaksanut olla töissä, väsymystäkin oli sen verran. Pahoinvointi alkoi helpottamaan tuossa rv 11, se pikku hiljaa väheni ja nyt rv 23 ja ei ole ollut pahoinvointia enään pitkään aikaan, väsymystä tosin edelleen välillä kovastikkin.

Pahoinvointihan on aika yksilöllistä, ja periytyvääkin kuulemma. Mulla alkoi itsella sellanen huono olo siinä viikolla 4-5, siitä sit se paheni ja ekan kerran oksensin viikon 7 lopussa. Siitä sit on ollut huonoa oloa ja oksentelua vaihtelevin aikavälein (2kertaa per aamu tai viikkokin väliä). Nyt tuli 12 viikkoa täyteen eikä muutosta parempaan vielä ainakaan. Mutta nyt syömään ennen kun pitää taas yökkäillä.. :)

Yhteistyössä