Koska ostamaan vauvatarvikkeita valmiiksi?

  • Viestiketjun aloittaja Hätäinen :)
  • Ensimmäinen viesti
Snoopy
Jos jotain extrahyviä tarjouksia tulisi eteen, niin silloin ostaisin jo tuossa vaiheessa. Esim.vaunut, kaukalo, tms.. Pikkusälät ehtii shoppailemaan ä-lomallakin jos ei ole muita hoidokkeja vahdittavana :) Ei kai siihen mitään aikarajaa ole, koska niitä tarvikkeita ostelee.. Mutta varo sortumasta ylilyönteihin, ei vauvaa varten tarvitse tyhjentää koko lastentarvikeliikettä ;)
 
Vieras
Ostaisin vasta viime hetkellä. Itse makasin sairaalassa rv 22 alkaen aina kiireelliseeen sektioon asti. Välillä pääsin käymään kotona ja ostin kaikki tarvittavat 9 päivää ennen vauvan tuloa. Mulla oli raskausmyrkytys.
 
rv 34
Itse olen ostellut pitkin raskautta. Kun raskaus varmistui ar-ultrassa, aloin keräämään mieleisiä vaatteita ja pikkuhiljaa sitten myös tarvikkeita ja nyt meiltä ei enää puutukkaan kun se vauva :)
Mulle oli hyvä tehdä noin, sillä olen ollut nyt viimeiset viikot tosi kipeänä eikä kaupoissa käynti ole mitenkään itsestäänselvää.
 
Esim. vaunujen kohdalla kannattaa huomioida, että jollain maahantuojilla voi olla pitkätkin toimitusajat. Ystävä tilasi juuri Emmaljungat vähän erikoisemmalla verhoilulla ja toimitusaika on noin 12vkoa.
 
minä
Tuossa vaiheessa ostelisin jotain pikkusälää, vaatteita jne.
Vaunut kävisin etukäteen valitsemassa, ja ostaisin vasta vko 30 jälkeen, kuten myös turvakaukalon. Mikäli tulisi joku hyvä vaunutarjous niin sitten voisin ostaa jo aikaisemmin.
 

Yhteistyössä