vieras
Aina välillä törmää tohon "vakkaripalstailija"-termiin.
Miten luokitellaan kuka on vakkari?
Miten luokitellaan kuka on vakkari?
eli savanna?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sellainen jonka elämä on kaksplussaa. joka kysyy kaiken täältä, kertoo kaiken tänne ja tietää muista vakkareista kaiken.
Vakkari ei välttämättä kerro kaikkea.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sellainen jonka elämä on kaksplussaa. joka kysyy kaiken täältä, kertoo kaiken tänne ja tietää muista vakkareista kaiken.
Sinä kuulut jo vakkareihin muuten.Alkuperäinen kirjoittaja v:ne on vakkareita, jotka on täällä tyyliin aina kun koneen avaat. ja ne jotka luetellaan aina niihin "luettele kaikki palstailijat jotka muistat"-ketjuihin...
no sen kyllä huomaa!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Minä olen ollut täällä melkein 8v.
sullakaan ei ole muuta elämääAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä oon mielestäni vakkari, ainakin viestimäärän perusteella tulee täällä usein oltua...
Ikinä kuullutkaan susta! =)Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Itse oon käyny täällä 1½v lähes päivittäin. Koen olevani vakkari En sit tiiä mitä muut on mieltä.
No nyt ootAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ikinä kuullutkaan susta! =)Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Itse oon käyny täällä 1½v lähes päivittäin. Koen olevani vakkari En sit tiiä mitä muut on mieltä.
no sulle tulis itku jos et saisi vakkari olla!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kaipa mä vakkareihin kuulun :xmas: